Navne - Lars Bisgaard

Lars Bisgaard

Lars Bisgaard tiltræder nyoprettet stilling som markedschef i OKNygaard A/S - hele Danmarks Anlægsgartner. Han har gennem de seneste 20 år haft tilsvarende funktioner i bygge- og anlægsbranchen, blandt andet i Siemens, Kemp & Laurtizen og Bravida.

Ansættelsen er et led i OKNygaards strategiplan frem mod 2022, hvor en øget dialog og et tættere samarbejde med kunder og samarbejdspartnere skal være et af OKNygaards særlige kendetegn.

Lars Bisgaards første opgave bliver at øge kendskabet til OKNygaards kompetencer som landsdækkende og lokal anlægsgartner med mere end 550 medarbejdere. Han får base i Århus og Borup, hvorfra han vil være tilgængelig i hele Danmark.

OKNygaard

Rosbjergvej 5G, Årslev
8220 Brabrand

OKNygaard er hele Danmarks anlægsgartner. Vi varetager både drifts-, vedligeholdelses- og anlægsopgaver. Vores kunder dækker boligforeninger, kirkegårde, institutioner, slotsparker og virksomheder. Vi graver kloakker og anlægger parker. Vi flytter træer og bygger skybrudssikring. Og vi gør det sammen med 500 engagerede medarbejdere. I hele Danmark.