Naturlige skønhedsprodukter vinder frem

Flere og flere forbrugere bliver grebet af bæredygtighedsbølgen og efterspørger bæredygtige og naturlige produkter. Det tvinger producenterne til at fremstille produkter, der belaster miljøet mindre, så for miljøet er det en positiv udvikling.

Som virksomhed kan det være svært at omlægge produktionen og følge med efterspørgslen. Men mange klarer opgaven.

I branchen med skønhedsprodukter gør det en stor forskel, hvad produkterne laves af. Forbrugerne efterspørger naturlige ingredienser i deres skønhedsprodukter, men de forventer stadig, at produkterne virker. Her er ILIA Beauty en af de virksomheder, der er fulgt med udviklingen.

ILIA Beauty

Hos ILIA Beauty laver de naturlige skønhedsprodukter. De holder deres produkter så rene som muligt. Det betyder dog ikke, at de går på kompromis med kvalitet og performance.

Produkter fra ILIA Beauty er sikre, effektive og naturlige. Det er tre kvaliteter, der er meget værd. Både for forbrugeren og for miljøet. Der er ingen grund til bekymring, når man køber naturlige produkter. De skader ikke miljøet, og de skader ikke din hud. Køb ILIA Beauty på bellashop.dk.

Miljø og overfølsomhed

Der er to store grunde til at vælge skønhedsprodukter med naturlige ingredienser: Du passer på miljøet, og du passer på dig selv. Naturlige ingredienser belaster nemlig ikke miljøet på samme niveau som de unaturlige ingredienser, man ellers har set meget. Desuden er naturlige produkter bedre for huden og håret. Du har mindre risiko for at få en negativ reaktion. Har du allergi eller bare en sart hud, så er det en god idé at vælge naturlige produkter.

Der er mange grunde til at vælge naturlige produkter. Det kan være meget forskelligt, hvilke grunde der vejer tungest. Du kan vælge naturlige produkter for dig selv, fordi du har sart hud. Eller du kan vælge dem, fordi du gerne vil passe på naturen. Du kan også vælge dem med begge begrundelser.

Naturens skatkammer

Når produkter er fremstillet af naturlige ingredienser, betyder det ikke, at de ikke er gode. Det stiller lidt ekstra krav til producenten, fordi der skal tænkes anderledes. Det kræver måske lidt bedre planlægning. Men naturen har et kæmpe skatkammer af ingredienser. Der er masser at vælge imellem.

Du kan selv bruge af naturens skatkammer. En daglig portion frisk luft og sollys kan alle finde ud af. Du kan måske også udnytte nogle nyttige planter. Kan du ikke selv finde ud af det, kan du dog også købe dig til skønhedsprodukter, der er fremstillet af naturlige ingredienser.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Overvejer du Headless Shopify? Det er dyrt - men godt22.6.2022 01:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Hvis du ejer en Shopify-shop, har du måske hørt om begrebet ‘Headless Shopify’. I korte træk handler det om teknisk at separere din frontend fra din backend. Det muliggør en ekstremt hurtigt Shopify-shop, der både er godt for din evne til at ranke i Google søgemaskine (SEO) og hjælper din konverteringsrate. Til gengæld er det dyrt og det gør Shopify mindre fleksibelt med apps og temaer. Så er det en god idé? Det afhænger af din situation. For større Shopify shops Aleksander Due-Rasmussen er partner i Shopify-udviklingsbureauet Black Lemon. Han fortæller, det ikke er for alle: “At overgå til headless øger dine faste omkostninger til udvikling og betyder, at du ikke bare kan installere en ny app og bruge den”. Til gengæld vinder du også på hastigheden: “Der er intet som Headless Shopify, der kan øge hastigheden af dit Shopify-site. Det er den ultimative løsning.” Fraråder 4 ud af 5 Black Lemon er i berøring med mange af de største danske webshops. Men 4 ud af 5 frarådes at overgå til hea

Tidligere dansk landstræner stempler ind på den miljøvenlige tøjbane8.6.2022 17:13:58 CEST | Pressemeddelelse

Betalt samarbejde Efterspørgslen på økologiske produkter og produkter af genbrugsmateriale har længe runget højlydt på det danske tøjmarked. Dog kan det være en kamp at finde den rette producent eller forhandler - for hvornår er ens tøjvalg miljørigtigt nok? Men nu sætter den tidligere danske assistentlandstræner i håndbold, Søren Herskind, sig selv på banen. Med den nye tøjforhandler, Fair Tee, skal forbrugeren ikke stå frustreret på sidelinjen, men kan trygt tilslutte sig holdet med landstræneren ved roret.