Når Pride rammer København, står Simply Chocolate og Viggo klar med regnbuebil og kærlighedschokolade

København bliver badet i regnbuefarver, kærlighed og masser af fest, når Copenhagen Pride 2022 løber af stablen lørdag den 13. august. I år har Simply Chocolate og Viggo slået pjalterne sammen om at levere chokolade og grønne lift til københavnerne. Det gør de under mantraet “Love is in the Air - Love is Energy”.

Premium chokoladeproducenten Simply Chocolate og tech- og mobilitetsvirksomheden Viggo har nemlig både kærlighed og energi til fælles med Pride; Viggos flåde kører udelukkende på el, og Simply Chocolate producerer deres kvalitetsprodukter på fabrikken i København, der er koblet op på solceller.

Derudover går begge virksomheder stærkt ind for, at alle skal behandles retfærdigt, uanset køn, religion, seksualitet, etnicitet og andet.

“Det er vigtigt, at vi kæmper for lige rettigheder for alle, og at alle skal have lov til at forelske sig i den person, de har lyst til og udtrykke sig på den måde, de har lyst til.” fortæller Lars Fink Rasmussen, Brand Manager i Simply Chocolate.

Book en ViggoPride og få en Simply Chocolate LoveBite med på vejen

Simply Chocolate har igen i år sat sin ‘LoveBar’ i produktion - en chokoladebar pakket ind i regnbuens farver. For hver bar solgt går en del af overskuddet til Copenhagen Prides arbejde for lige rettigheder for alle køn og seksualiteter.

Også Viggo støtter op om Copenhagen Pride, hvor man som kunde kan booke en ViggoPride, få en LoveBite med på vejen og dermed støtte med 10 kr. pr. tur kørt. Det er nemlig vigtigt for Viggo, at man ikke blot maler en regnbue på sin bil eller på sit logo, men også forsøger at gøre en forskel.

Regnbuebil og LoveBites på Rådhuspladsen og i Paraden

Er man bilentuasiast - eller vil man bare se en flot elbil - kan man slå et smut forbi Rådhuspladsen, hvor en flot Volkswagen ID.5 folieret i regnbuefarver kommer til at stå. Derudover har de to firmaer også en stand på Rådhuspladsen den 13. og 14. august, hvor man kan komme forbi til en snak og masser af chokolade, aktiviteter og præmier.

Sidst men ikke mindst deltager de to virksomheder også i paraden lørdag den 20. august.

“I år er vi virkelig gået all in på Copenhagen Pride. Det er så vigtig en kamp at støtte op om, og der er ingen tvivl om, at sammen er vi stærkere. Vi er utrolig stolte over samarbejdet. Både indbyrdes, men også med Copenhagen Pride” fortæller Anne  Clara Laugesen.

ViggoPride kan bookes i Viggo app’en i perioden 13.-22. august - LoveBars kan findes på Simply Chocolates website, i Magasin samt på Rådhuspladsen på standen 14.-15. august.

• Viggo løfter sløret for regnbuebilen fredag eftermiddag den 12. august.
  • LoveBars kan findes på Simply Chocolates website, i Magasin samt på Rådhuspladsen på standen 14.-15. august.