Näille brändeille suomalaiset mieluiten työskentelisivät

Mitkä ovat suomalaisten mielestä houkuttelevimmat työnantajabrändit? YouGov BrandIndex mittaa, mille brändeille suomalaiset ylpeänä työskentelisivät ja mille olisi nolointa työskennellä.

Fazer kärjessä tämän vuoden YouGov Brandindex työnantajamainemittauksessa.

Top reputation Finland 2018

Fazer on kärjessä ennen Fiskarsia ja Finnairia. Top-10 lista koostuu valtaosin perinteisistä kotimaisista brändeistä.

Listauksesta käy myös ilmi, minkä brändin työnantajamaine on kasvanut eniten vuoden aikana.

Nousijat 2018

Top reputation improvers Finland

Nokia jatkaa nousuaan myös tässä mittauksessa. Vuonna 2017 Nokia oli suurin kasvaja, kun mitattiin brändien yleisvaikutelmaa naisten keskuudessa.

Microsoft on toiseksi suurin kasvaja ennen Nokian Renkaita.

Katso lisää Brandindex-tuloksia täältä