Ford Danmark

Mustang Mach-E gæster Nordsjælland i uge 31

I forbindelse med lanceringen af den nye 100 % elektriske Mustang Mach-E slår Ford dørene op for op mod 100 nye, innovative forhandlere. Fra mandag den 2. august i uge 31 kan det eksklusive Mustang Mach-E univers opleves på en række udvalgte lokationer i Nordsjælland. De unikke forhandlere kan blandt andet opleves langs Strandvejen i Hellerup, ved Sletten Havn og i naturskønne omgivelser i nærheden af Fredensborg Slot. Her er det også muligt at booke en prøvetur i den nye 100 % elektriske SUV.

Fords lancering af den 100 % elektriske Mustang Mach-E tager tilgængelighed til helt nye højder, og inviterer ind i et Mach-E univers på en ny og innovativ måde. De unikke forhandlere gæster nu både land og by i Nordsjælland, hvor forbipasserende inviteres ind i det eksklusive Mustang Mach-E univers. Hold øje med forhandlerne, der i uge 31 blandt andet kan opleves langs Strandvejen i Hellerup, ved Sletten havn og i nærheden af Fredensborg Slot. I ægte Mustang stil besøger den nye Mustang Mach-E også Charlottenlund Travbane, hvor det i hele august er muligt at gå på opdagelse i den nye 100 % elektriske SUV og bestille en prøvetur.

De særlige onlineforhandlere er placeret udvalgte steder rundt omkring i det danske sommerland, og de op mod 100 forskellige lokationer gør det nemt og bekvemt at opleve en Mustang Mach-E lige der, hvor du befinder dig. Med afsæt i de ikoniske Mustang-signaturtræk, og med den elektriske råstyrke samt en strømlinet teknologi appellerer den nye Mustang Mach-E til et bredt publikum.

”Mustang Mach-E repræsenterer frihed, råstyrke og oprør. Det ikoniske Ford Mustang-design møder den elektrificerede fremtid i en nyfortolkning, der accelererer sin kategori. Vi oplever, at den nye elektriske SUV Mustang Mach-E, der i den grad holder Mustang-navnet i hævd, tiltrækker helt nye kundegrupper, som ikke tidligere har kørt Ford,” fortæller Kristine Dam Jensen, Marketing & Communications Manager hos Ford Danmark.

Den 100 % elektriske Ford Mustang Mach-E kan udelukkende bestilles online, og derfor sørger Ford nu for at bringe elbilen helt ud til køberne. De 2 meter høje ’forhandlere’ stikker ud i landskabet, og er dermed svære at overse. Forbipasserende inviteres ind i et Mustang Mach-E univers via tre QR-koder, der gør det muligt at bestille en Mustang Mach-E online, bestille en prøvetur samt at indhente mere information om den nye elbil. Hold øje med Fords sociale kanaler for mere information om de særlige forhandlere og lokationer, der løbende bliver offentliggjort.

En strømlinet køreoplevelse på 100 % ren el

Lanceringen af den elektriske Ford Mustang Mach-E markerer blot begyndelsen på vej mod Fords elektriske fremtid. Mustang Mach-E er nemlig Fords første 100 % elektriske SUV, og med bilens avancerede teknologier og rummelighed, der giver plads til hele familien, løfter den hele bruger- og køreoplevelsen til et nyt niveau.

”Mustang Mach-E markerer en helt ny elektrisk æra for Ford, og ambitionerne er tårnhøje. Vores nye, 100 % elektriske SUV, giver køreglæde for alle pengene med elektrisk råstyrke, millimeterpræcist styretøj og avanceret online-teknologi, og det er blot begyndelsen,” tilføjer Kristine Dam Jensen.

Foruden de nyeste teknologier er Mustang Mach-E toppet med de nyeste features, og i bilen findes blandt andet en 15,5” touch-skærm med navigation og avanceret stemmestyring. I tillæg er Mustang Mach-E tæt integreret med FordPass-appen, der gør det muligt at personliggøre elbilen, så den matcher ens præferencer. FordPass-appen giver desuden Mustang Mach-E-kunder adgang til Europas største netværk af offentlige ladestationer, der lige nu omfatter mere end 155.000 ladestationer i Europa. Den nye, avancerede online-teknologi optimerer løbende elbilen, og ejere af en Ford Mustang Mach-E kan se frem til praktiske og trådløse softwareopdateringer, der gør bilen endnu bedre med tiden.

Følg Ford på Pressecenter – Facebook – Ford.dk

Foto og mere information findes på Ford Danmarks pressecenter:

Christina Wonsbeck
Content Creator, Ford Danmark
cwonsbec@ford.com

Information om Ford Danmark

Ford Danmark
Borupvang 1

About Ford Motor Company

Ford Motor Company is a global company based in Dearborn, Michigan. The company designs, manufactures, markets and services a full line of Ford cars, trucks, SUVs, electrified vehicles and Lincoln luxury vehicles, provides financial services through Ford Motor Credit Company and is pursuing leadership positions in electrification, autonomous vehicles and mobility solutions. Ford employs approximately 191,000 people worldwide. For more information regarding Ford, its products and Ford Motor Credit Company, please visit www.corporate.ford.com.

Ford of Europe is responsible for producing, selling and servicing Ford brand vehicles in 50 individual markets and employs approximately 47,000 employees at its wholly owned facilities and consolidated joint ventures and approximately 62,000 people when unconsolidated businesses are included. In addition to Ford Motor Credit Company, Ford Europe operations include Ford Customer Service Division and 19 manufacturing facilities (12 wholly owned facilities and seven unconsolidated joint venture facilities). The first Ford cars were shipped to Europe in 1903 – the same year Ford Motor Company was founded. European production started in 1911.

Følg pressemeddelelser fra Ford Danmark

Flere pressemeddelelser fra Ford Danmark

Oplev den nye Mustang Mach-E i København i uge 316.8.2021 16:10:44 CEST | Pressemeddelelse

I forbindelse med lanceringen af den nye 100 % elektriske Mustang Mach-E slår Ford dørene op for op mod 100 nye, innovative forhandlere. Fra lørdag den 6. august i uge 31 er det muligt at gå på opdagelse i det eksklusive Mustang Mach-E univers på udvalgte lokationer i hovedstaden. De unikke forhandlere kan blandt andet opleves ved Amager Strand, i området omkring Haveselskabets Have og ved starten af Amarminoen. Her er det også muligt at booke en prøvetur i den nye 100 % elektriske SUV.

Mustang Mach-E besøger solskinsøen i uge 314.8.2021 09:48:02 CEST | Pressemeddelelse

I forbindelse med lanceringen af den nye 100 % elektriske Mustang Mach-E slår Ford dørene op for op mod 100 nye, innovative forhandlere. Fra onsdag den 4. august i uge 31 er det muligt at gå på opdagelse i det eksklusive Mustang Mach-E univers på udvalgte lokationer i det bornholmske landskab. De unikke forhandlere kan blandt andet opleves ved Allinge Røgeri, i området omkring Rytterknægten og ved Hammerhavn. Her er det også muligt at booke en prøvetur i den nye 100 % elektriske SUV.

Oplev Mustang Mach-E nær de jyske kyster28.7.2021 10:00:34 CEST | Pressemeddelelse

I forbindelse med lanceringen af den nye fuldt elektriske Mustang Mach-E slår Ford dørene op for op mod 100 nye, innovative forhandlere. Fra mandag den 26. juli i uge 30 er det muligt at gå på opdagelse i det eksklusive Mustang Mach-E univers på udvalgte lokationer i Midt- og Sydjylland. De unikke forhandlere kan blandt andet opleves i vandkanten nær Mandø, ved Nørreskoven på Als og på stranden ved Fakkelgaarden i Kruså. Her er det også muligt at booke en prøvetur i den nye fuldt elektriske SUV.

Oplev den nye Mustang Mach-E ved Ruths Hotel i uge 2920.7.2021 05:00:00 CEST | Pressemeddelelse

I forbindelse med lanceringen af den nye fuldt elektriske Mustang Mach-E slår Ford dørene op for op mod 100 nye, innovative forhandlere. Fra mandag den 19. juli i uge 29 kan den nye Mustang Mach-E helt eksklusivt opleves i samarbejde med det historiske Ruths Hotel midt i det autentiske Gammel Skagen. Sammen med Brdr. Hosbond, der er Nordjyllands største forhandler af Ford, gæster Mustang Mach-E Nordjyllands mini-Monaco. Her er det muligt at gå på opdagelse og testkøre den elektriske SUV.