Morten Jeppesen konstitueret som kommunikationsdirektør i Falck

Falck har konstitueret Morten Jeppesen som kommunikationsdirektør. Han afløser midlertidigt Jesper Gronenberg på posten, som ansvarlig for selskabets kommunikations- og PR-aktiviteter. Jesper Gronenberg er fratrådt stillingen efter eget ønske.

Konstitueringen af Morten Jeppesen sker samtidig med, at Falck har en rekrutteringsproces i gang efter en ny koncernchef, der skal afløse Allan Søgaard Larsen, der stoppede som Group CEO i december. Stillingen som kommunikationsdirektør vil blive permanent besat, når der er en ny Group CEO på plads.

Morten Jeppesen er ejer og stifter af kommunikationsvirksomheden PressConnect, hvor han ifølge aftalen med Falck fortsat vil kunne håndtere en lille kreds af kunder.

For yderligere information, kontakt Morten Jeppesen på 2337 9858.