Scanwo A/S

Moderne bjælkehus i Egtved slår dørene op

Når træhusleverandøren Scanwo 11. november holder åbent hus på Egelandsvej ved Egtved, vil fokus være på de økonomiske, funktionelle og miljømæssige fordele, man opnår med et træhus. Alle er velkomne.
Scanwo holder åbent hus søndag d. 11. november på Egelandsvej 27, 6040 Egtved.

Hvis du er på udkig efter et nyt hus, kan det være, du skal besøge træhusleverandøren Scanwos åbent hus-arrangement på Egelandsvej 27 i Egtved søndag den 11. november mellem 13 og 15. Her vil der nemlig være mulighed for at opleve et energivenligt og rummeligt bjælkehus. – Planløsningen på 296 kvadratmeter er indrettet efter kundens ønsker. Derudover er der en stor overdækket veranda på 85 kvm, mahognivinduer, kobbertagrender og murede søljer, der giver huset et eksklusivt design, forklarer Anders Hankelbjerg, der er salgschef hos Scanwo.

Godt indeklima

En af de store fordele ved træhuse er et bedre indeklima end i traditionelle murstenshuse, og i Scanwos boliger benyttes udelukkende kvalitetstræ fra Skandinavien.

Mange af vores kunder kan godt lide et bæredygtigt træhus, og med et boligmarked i markant fremgang er der grobund for, at interessen for træhuse fortsat vil stige i de kommende år, mener Anders Hankelbjerg.

Mange penge at spare ved selvbyg

Huset på Egelandsvej kan ligesom Scanwos øvrige husløsninger tilpasses individuelle behov. Scanwo har ved huset leveret færdigt byggesæt, og så har køber selv stået for byggeprocessen. – Ved selvbyg opnår kunden stor fleksibilitet og har mulighed for at spare flere hundrede tusinde. I øvrigt er det som selvbygger betydeligt nemmere at opføre et træhus end et murstenshus i samme størrelse, lover Anders Hankelbjerg.

Det er også muligt at få en medbygløsning, hvor du selv står for udvalgte dele af byggeprocessen eller en totalløsning, hvor Scanwo står for hele byggeprocessen.

Der afholdes åbent hus på adressen Egelandsvej 27, 6040 Egtved, søndag den 11. november fra kl. 13 til 15. De opstillede skilte i området viser vej.

Scanwo holder åbent hus søndag d. 11. november på Egelandsvej 27, 6040 Egtved.

Information om Scanwo A/S

Scanwo A/S
Skomagervej 13A
7100 Vejle

76 90 70 00http://www.scanwo.dk/

Scanwo DK A/S er blandt Danmarks førende leverandører af træ- og bjælkehuse til selv- og medbyggere og har mere end 20 års erfaring med at producere og bygge til kunder over hele Europa. Produktprogrammet omfatter både et- og flerplanshuse, fritidshuse samt specialhuse, der er skræddersyet til individuelle behov.

Virksomheden tilbyder levering på flere forskellige trin, alt efter hvor færdig en løsning man ønsker. Det laveste trin omfatter alene byggesæt med ind- og udvendige materialer samt bistand til bjælkemontagen, mens det højeste trin omfatter levering som nøglefærdigt hus. www.scanwo.dk

Følg pressemeddelelser fra Scanwo A/S

Flere pressemeddelelser fra Scanwo A/S