Mød topledelsen i 24 børsnoterede til Small & Mid Cap seminar

Mød topledelsen i 24 spændende børsnoterede selskaber til Small & Mid Cap seminar d. 31 marts kl. 08.30-16.30 hos HC Andersen Capital.

Det vil være en hel dag fyldt med 10 minutters præsentationer og Q&A runder. Vi giver fri og lige adgang til CEOs og CFOs for alle investorer.

”Vi glæder os til at præsentere 24 spændende selskaber for alle investorer i Danmark. Det er nyt, at alle har fri og lige adgang til ledelsen i børsnoterede selskaber.” siger Adm. Direktør Tue Østergaard.

Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/small-mid-cap-seminar/register

Mød og stil spørgsmål til Bavarian Nordic VP Investor Relations & Communications, Rolf Sass Sørensen21.4.2021 16:34:41 CEST | Pressemeddelelse

Bavarian Nordic er et vaccine selskab under hastig udvikling med en spændende kommerciel portefølje af produkter som JYNNEOS til beskyttelse mod kopper og monkeypox, Rabipur/ RabAvert til vaccinering mod rabies, Encepur til beskyttelse af tick borne encephalitis-virus og MVABEA til vaccinering mod Ebola. Dertil kommer en interessant pipeline som tæller vacciner bl.a. mod RSV og Covid19, hvorfra nyheds flowet sammen med M&A vil være i fokus i 2021. Mød selskabet og stil dine spørgsmål til VP Investor Relations & Communications Rolf Sass Sørensen torsdag d. 22. april kl. 13.00. Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/bavarian-q-a/register

Mød FluoGuide CEO Morten Albrechtsen og CFO Henrik Moltke til introduktion til aktien21.4.2021 16:21:39 CEST | Pressemeddelelse