Mød FluoGuide CEO Morten Albrechtsen og CFO Henrik Moltke til introduktion til aktien

FluoGuide udvikler kirurgiske løsninger, som forventes at reducere lidelserne hos patienter og omkostningerne for sundhedsvæsnet samt øger sandsynligheden for helbredelse. Det første produkt er den sammensatte FG001, som synliggør kræften og dens invasive vækst i det omkringliggende væv. Lokale kræftceller efterlades hos ca. 50% af de patienter, der opereres med det formål helt at fjerne kræften.

Intelligente kirurgiske løsninger, har til formål at hjælpe kirurgen til at reducere omkostninger og tid. 5 % af bruttonationalproduktet (BNP) anvendes til kirurgi – over 1.000 mia.

Mød og stil spørgsmål direkte til CEO og CFO når de giver en introduktion til FluoGuide aktien torsdag d. 22. april kl. 12.00.

Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/fluoguide-introduktion-til-aktien/register

Mød topledelsen i North Media til præsentation af Q1 kvartalsregnskabet6.5.2021 15:29:15 CEST | Pressemeddelelse

North Media leverede et fint regnskab for 1. kvartal 2021, der dog fortsat er præget af Covid-19 nedlukning på nogle af forretningsområderne. Alligevel var selskabet i stand til at præcisere sin 2021 guidance, hvor den nederste del af intervallet hæves både på omsætning og EBIT. ”Det var interessant at se, at selvom omsætningen faldt med 6% sammenholdt med samme periode året før var North Media alligevel istand til at holde indtjeningen næsten uændret” udtaler Rasmus Køjborg, aktieanalytiker i HC Andersen Capital. Vi afholder fredag d. 7. maj kl. 13.00 et event hvor Ordførende koncerndirektør Kåre Stausø Wigh, CEO for North Media Online Henrik Løvig og CEO for FK Distribution Lasse Ingemann Brodt vil præsentere kvartalsregnskabet. Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/north-media-praesentation-af-q1-kvartalsregnskabet/register Disclaimer: HC Andersen Capital har en DigitalIR aftale med North Media.

Mød Skjern Bank CEO Per Munck til præsentation af Q1 kvartalsregnskabet4.5.2021 17:19:20 CEST | Pressemeddelelse

Skjern Bank har i lighed med en række andre danske banker allerede været ude at opjustere forventningerne til hele 2021. ”Det vi har set fra flere af bankerne inkl. Skjern Bank er øgede gebyrindtægter der bl.a. er funderet i en stærk udvikling på handelsområdet og fra formidlingen af realkreditlån” udtaler analytiker i HC Andersen Capital - Rasmus Køjborg. Det bliver interessant at få ledelsens udlægning når vi fredag d. 7. maj kl. 10.30 afholder et event med fokus på regnskabet for 1. kvartal. Her vil bankdirektør Per Munck præsentere tallene og de bagvedliggende forhold, ligesom der vil være mulighed for at stille spørgsmål til de to. Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/skjern-bank-praesentation-af-q1-kvartalsregnskabet/register

Mød Agillic CEO Emre Gursöy til præsentation af Q1 regnskabet. Er vækstmomentum fortsat ind i 2021?3.5.2021 16:01:07 CEST | Pressemeddelelse

Agillic er et dansk SaaS-selskab med en af de førende Martech-platforme. Platformen giver lokale og internationale brands mulighed for, igennem stærke digitale relationer, og personaliseret marketing, at skabe synlige forretningsmæssige resultater for deres kunders salg. Selskabet servicerer bl.a. kunder indenfor NGO-, rejse-, detail- og finanssektoren. ”Det bliver spændende at se om tendensen med bedre vækstmomentum i sidste halvdel af 2020 også viser sig 1. kvartalsresultaterne af 2021. Med en verden der åbner mere op, mange kunder i detailsektoren, der alle nu søger en digital måde at interagere med deres kunder på, er markedstendenserne med Agillic” siger Michael Friis, Aktiechef HC Andersen Capital. Se med tirsdag d. 4. maj kl. 12.00-12.30 når CEO i Agillic Emre Gursoy fremlægger 1. kvartalsresultaterne og svarer på spørgsmål. Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/agillic-praesentation-af-q1-kvartalsregnskabet/register Disclaimer: HCA har en digitalIR

Mød GreenMobility VP Investor Relations Anders Wall til præsentation af Q1 regnskabet. Fortsætter 2020 kundetilvækst ind i 2021?27.4.2021 15:25:19 CEST | Pressemeddelelse

Greenmobility er en dansk virksomhed, som for nuværende driver en flåde af ca. 1.000 grønne elektriske delebiler i 8 europæiske byer. Selskabets 2025 aspirationer er at være i 35 byer med ca. 10.000 køretøjer. Mikromobilitet, herunder grønne delebiler løser mange af de moderne byers udfordringer såsom grøn omstilling, trængsel samt luftforurening. ”På trods af en verden udfordret af Corona, har Greenmobility formået at vokse kundebasen, og etablere nye byer igennem 2020. Dette kunststykke skal også gøres efter i 2021. Første kvartalsresultaterne er godt pejlemærke” siger Michael Friis, Aktiechef HC Andersen Capital. Se med torsdag d. 29. april kl. 12.00-12.30 når VP Investor Relations & Head of ESG & Strategic Partnerships Anders Wall fremlægger 1. kvartalsresultaterne og svarer på spørgsmål. Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/greenmobility-praesentation-af-q1-kvartalsregnskab/register Disclaimer: Tue Østergaard er bestyrelsesformand i GreenMobility

Mød Cessatech CEO Jes Trygved til introduktion til aktien27.4.2021 10:36:29 CEST | Pressemeddelelse

Cessatech er et spinout-projekt fra Rigshospitalet, et projekt ledet af eksperter inden for pædiatrisk anæstesi og smertebehandling. Cessatechs forretningsmodel tilbyder unik, skalerbar økonomisk værdiskabelse ved at identificere og udvikle lægemidler med kort tid til markedet og risikoreduceret profil. Cessatechs lægemidler bør bevises effektive hos voksne og repræsentere det medicinsk uopfyldt behov hos børn, hvor der kan anvendes en fokuseret udviklingsplan for at dokumentere god effekt hos børn. Selskabets første produkt er CT001, som er en smertestillende næsespray til brug ved smertefulde procedurer hos børn i alderen 1-17 år. Mød og stil spørgsmål direkte til CEO Jes Trygved. Torsdag d. 29. april kl. 13.00-13.20. Tilmelding via link: https://hcandersencapital.dk/event/cessatech-introduktion-til-aktien/ Disclaimer: HCA har en DigitalIR aftale med Cesstech

Mød Asetek CEO og CFO til præsentation af Q1 kvartalsregnskabet23.4.2021 12:51:39 CEST | Pressemeddelelse

Stærkt regnskab for 1. kvartal 2021 fra Asetek. ”Asetek opjusterede helårsforventninger for et par uger siden og leverede derfor ikke overraskende et stærkt regnskab for 1. kvartal 2021 med en omsætningsvækst på 147%” siger Rasmus Køjborg fra HC Andersen Capital. Se med på mandag d. 26. april kl. 12.00-12.30 når CEO André S. Eriksen og CFO Peter Dam Madsen tager os igennem Asetek’s regnskab for 1. kvartal 2021. Her får vi mulighed for at blive lidt klogere på hvad der driver væksten, og om hvordan resten af året ventes at udvikle sig. Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/asetek-praesentation-af-q1-kvartalsregnkab/register Disclaimer: HCA har en digitalIR aftale med Asetek.