Mød DIBS til E-handelsprisen 2016

Skal du med til E-handelsprisen 2016? Så glæder vi os til at se dig!

Igen i år er det DIBS, der sætter gang i festen til E-handelsprisen 2016.

Udover at være guldsponsor - åbner vi kl. 22 - 01 op for DRINKS ON DIBS - Fri bar på DIBS' regning!

Som Nordens førende udbyder af betalingsløsninger præsenterer vi i år REN NORDIC POWER, når baren åbner. Vi kan allerede nu afsløre, at det bliver en guddommelig aften med torden og lynild - en aften som vil gå ned i historien.

Vi har mange gode ting klar til aftenens deltagere, og vi glæder os til at åbne baren op for en fantastisk aften.

Rygtet siger blandt andet, at Livets træ er blevet en smule vissent og har drysset sine blade ud over salen.. Hjælp os med at samle dem ind, så vi kan gøre guderne glade - og måske tage et smut over regnbuen senere.

Tilmeld dig E-handelsprisen 2016 her.