Mød Agillic CEO Emre Gürsoy til præsentation af årsregnskabet.

"Agillic sluttede stærkt af i 4. kvartal 2020, efter et lidt udfordrende år vækstmæssigt grundet eksponering til Corona ramte industrier. Reboot 2.1 vækstplanen frem mod 2022 har dermed fået godt udgangspunkt.” siger Michael Friis Jørgensen, Aktiechef i HC Andersen Capital

Agillic offentliggjorde i januar 2021 plan for Reboot 2.1 vækststrategien, der skal munde i ud i en vækst fra en nuværende ARR omsætning på DKK 44-49 mio. til DKK 65-70 mio. i 2022.

Den nye vækststrategi er baseret på internationalisering, opløft af eksisterende kunder, samt nye partnerskaber og udvidet samarbejde med eksisterende partnere.

Se med mandag d. 1. marts kl. 12.00-12.30 når CEO Emre Gürsoy præsenterer årsrapporten og kigger ned i vækstrategien.

Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/praesentation-af-arsrapporten-agillic/register

Agillic - Partnerskabers betydning for vækstacceleration19.4.2021 14:03:59 CEST | Pressemeddelelse

Agillic er et dansk SaaS-selskab med en af de førende Martech-platforme. Platformen giver lokale og internationale brands mulighed for at skabe synlige forretningsmæssige resultater for deres kunders salg igennem stærke digitale relationer, og personaliseret marketing. Selskabet servicerer bl.a. kunder indenfor NGO-, rejse-, detail- og finanssektoren. ”En stor del af Agillics vækstacceleration de kommende år skal komme fra en internationalisering, hvor en stærk partnerstrategi er helt væsentligt. Eksterne partnere giver også ekstra salgsmuskler, til mindre og mellemstore selskaber. At der eksekveres på en partnerstrategi er derfor helt afgørende” siger Michael Friis, Aktiechef HC Andersen Capital. Se med tirsdag d. 20. April kl. 12.00-12.30 når CEO i Agillic Emre Gursoy sammen med to af deres partnere fokuserer ind på netop partnerstrategien. Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/agillic-fokus-pa-partnerskaber/register Disclaimer: HCA har en digitalIR aftal

Få en introduktion til H+H International med CEO Michael Troensegaard Andersen og CFO Peter Klovgaard-Jørgensen12.4.2021 14:40:10 CEST | Pressemeddelelse