Mød Agillic CEO Emre Gürsoy til præsentation af årsregnskabet.

"Agillic sluttede stærkt af i 4. kvartal 2020, efter et lidt udfordrende år vækstmæssigt grundet eksponering til Corona ramte industrier. Reboot 2.1 vækstplanen frem mod 2022 har dermed fået godt udgangspunkt.” siger Michael Friis Jørgensen, Aktiechef i HC Andersen Capital

Agillic offentliggjorde i januar 2021 plan for Reboot 2.1 vækststrategien, der skal munde i ud i en vækst fra en nuværende ARR omsætning på DKK 44-49 mio. til DKK 65-70 mio. i 2022.

Den nye vækststrategi er baseret på internationalisering, opløft af eksisterende kunder, samt nye partnerskaber og udvidet samarbejde med eksisterende partnere.

Se med mandag d. 1. marts kl. 12.00-12.30 når CEO Emre Gürsoy præsenterer årsrapporten og kigger ned i vækstrategien.

Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/praesentation-af-arsrapporten-agillic/register

Mød topledelsen i 24 børsnoterede til Small & Mid Cap seminar29.3.2021 17:16:17 CEST | Pressemeddelelse

Mød topledelsen i 24 spændende børsnoterede selskaber til Small & Mid Cap seminar d. 31 marts kl. 08.30-16.30 hos HC Andersen Capital. Det vil være en hel dag fyldt med 10 minutters præsentationer og Q&A runder. Vi giver fri og lige adgang til CEOs og CFOs for alle investorer. ”Vi glæder os til at præsentere 24 spændende selskaber for alle investorer i Danmark. Det er nyt, at alle har fri og lige adgang til ledelsen i børsnoterede selskaber.” siger Adm. Direktør Tue Østergaard. Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/small-mid-cap-seminar/register

Mød topledelsen i Odico til Q&A17.3.2021 16:12:51 CET | Pressemeddelelse