Millionregnen fortsætter hos Danske Spil

Der har indtil nu ikke været en dansk millionvinder af Vikinglotto i år, men onsdag aften vendte heldet.

Puljen i Vikinglotto er blot steget og steget i over en måned, og i går var ingen undtagelse. Derfor er der vanvittige 119 millioner kroner på spil næste onsdag. Men heldigvis bliver man i Vikinglotto ikke kun millionær af førstepræmien, og det fandt en heldig københavner ud af i går. Den heldige spiller stoppede nemlig ved Q8 tanken i Rødovre og købte sig en kupon, og det var ret fornuftigt gjort. Den indeholdt nemlig både en række med tre rigtige tal, der udløste en gevinst på 60 kr., men også en række med seks rigtige, der udløste andenpræmien. Dermed kan den nybagte vinder se frem til at få intet mindre end 3.145.664 skattefri kroner ind på kontoen.

-Det er fantastisk, at vi igen har fået en millionvinder af Vikinglotto i Danmark, siger adm. dir i Danske Lotteri Spil, Pernille Mehl.

Udover at være den første danske vinder af en miliongevinst i Vikinglotto i år, er det også årets første gevinst, som vi kan sende mod Rødovre. Sidste år indkasserede kommunen tre milliongevinster.

Vikinglotto er et fælles nordisk lotteri, hvor spillere fra både Danmark, Sverige, Norge, Finland, Island Estland, Letland, Litauen og Slovenien kæmper om en fælles førstepræmiepulje og andenpræmiepulje. Der har i år kun været en enkelt vinder af førstepræmien, som var i februar, hvor en litauer løb afsted med 82 millioner kroner.

Danske Spil ønsker den nye vinder et stort tillykke.

Vindertal

8, 12, 20, 25, 26, 34