Millionregn til dansker i Lotto: vinder 20 millioner kroner

Lørdag aften er en heldig dansker fra Brøndby blevet mangemillionær i Lotto. Spilleren vinder 20 millioner kroner, og det er en af de største Lotto gevinster vundet i år.

En lang luksusferie med hele familien, et nyt hus eller pension resten af livet? Mulighederne er mange for en nyudklækket millionær fra Brøndby Kommune. Vinderen, der havde fået præcis syv rigtige, kan altså se frem til at få sat 20.000.000 skattefri kroner ind på kontoen.

Danske Spils direktør for Danske Spil Lotteri, Pernille Mehl, er også begejstret.

”Det er fantastisk, at vi står med en vinder af den flotte præmie. Jeg er glad på vinderens vegne og ønsker stort tillykke”, siger Pernille Mehl.

Vinderen, der bor i Brøndby, er den første i sin kommune til at vinde en milliongevinst i Lotto i år. Siden Lotto blev lanceret, er i alt 29 spillere fra Brøndby Kommune blevet millionærer, og aftenens vinder bliver derfor nummer 30 i rækken.

Danske Spil tilbyder millionærrådgivning til den heldige vinder, og ser frem til at høre fra vedkommende.

Udover den heldige milliongevinst til brøndbygenseren er også to andre danskere blevet millionærer lørdag aften. Det er de blevet på Danske Spils Millionærgaranti, hvor der trækkes lod om 2x1 million på alle spillede rækker. Den ene vinder på Millionærgarantien har spillet med via kupon købt i Meny Måløv, imens den anden har spillet med via abonnement og bor i Greve Kommune.

Vindertal:
6, 8, 20, 22, 32, 33, 36

Tillægstal:

Danske Spil: FCM ender sidst i Gruppe D21.10.2020 09:48:09 CESTPressemeddelelse

FC Midtjylland starter onsdag aften klubbens første Champions League-eventyr nogensinde. Ulvene lægger ud hjemme mod italienske Atalanta i turneringens Gruppe D, som foruden de to hold tæller Ajax og Liverpool. FCM var i fjerde seedningslag i lodtrækningen, og Danske Spil vurderer, at det danske mandskab får svært ved at bryde den seedning og slutte højere end sidstepladsen. - Selvom det her FC Midtjylland hold ligner et hold, der er klar til europæisk fodbold på højeste hylde, så er det bare modstand af ypperste kaliber, de er oppe mod her. Vi tror, de ender sidst i gruppen, siger Peter Emmike, oddsansvarlig hos Danske Spil. I onsdagens hjemmekamp mod Atalanta er italienerne store favoritter. Oddset på udesejr er 1,55, mens oddset på hjemmesejr er 5,70. - Atalanta er en stor mundfuld. Det er et af Europas bedste angrebshold. De har allerede scoret 14 gange i de første fire kampe i Serie A i denne sæson, og i sidste sæson scorede de hele 98 gange i ligaen, endte treer og kom også i kva

Kokain og kaos – et ærligt og unikt portræt af fodboldspilleren Ken Ilsø19.10.2020 13:17:56 CESTPressemeddelelse

Den 27. januar 2019 får 32-årige Ken Ilsø et opkald, der ændrer hans karriere. Han er testet positiv for stoffet benzoylecgonin, som findes i kokain. Ken er på daværende tidspunkt professionel fodboldspiller i den australske klub Adelaide United. Bag ham ligger en blandet karriere,hvor han b.la. har været talent i hollandske Heerenveen, Superligaprofil i SønderjyskE, udtaget til landsholdet, problembarn i Bundesligaen og kæmpe stjerne i malaysisk fodbold. Da Ken Ilsø afslutter opkaldet, ved han, at hans karriere er slut. Han får en dopingkarantæne på to år, hvilket betyder, at han intet må have med officielle sports- eller idrætsforeninger at gøre. Han må ikke engang have et fitness-abonnement. I podcasten ’Friløber’ folder Ken Ilsø sin historie ud over seks afsnit. Det er et unikt og ærligt indblik i de op- og nedture en professionel fodboldspiller kan komme til at opleve i løbet af karrieren. Ken inviterer os ind i omklædningsrummet, tager os med på nogle af verdens største stadions