Millioner til Odense og Skælskør

Lørdagens Lotto trækning bød ikke på nogen vinder af 1. præmiepuljen på, og derfor stiger næste uges pulje til 10 millioner kroner.

For to spillere var weekendens trækning dog alligevel ikke helt forgæves. Som altid skulle der også findes vindere af Danske Spils Millionærgaranti, hvor der hver uge trækkes der lod om 2x1 million på alle spillede rækker, og du kan derfor blive millionær, selvom du har 0 rigtige.

Den ene heldige vinder kommer fra Odense, og havde spillet med sit PLUS-abonnement, og bliver dermed årets syvende millionær fra Fyn. Lidt længere mod sydøst valgte en heldig sydsjællænder at afslutte indkøbsturen i SuperBrugsen i Skælskør og det var ikke en hel dum beslutning, for netop den kupon blev udtrukket som den anden vinder. Dermed kan begge se frem til at få 1.000.000 skattefri kroner at forsøde tilværelsen med.

Danske Spil ønsker stort tillykke med gevinsterne.

Vindertal:

16, 17, 20, 23, 27, 30, 31