Millioner til Odense, Aarhus og Egedal Kommune

Tre heldige danskere er blevet millionærer efter weekenden

Der var ingen, der fredag aften havde fanget de gyldne vindertal på Eurojackpot. Til gengæld var der en heldig dansker, der fik del i 2.præmien. Den heldige vinder har et Plus-abonnement og bor i Egedal Kommune.Præmien lød på 1.649.836 kr.

Lørdag aften var der heller ingen vinder af førstepræmien i Lotto. Alligevel er der to heldige danskere, der får 1.000.000 skattefri kroner ind på kontoen, takket være Millionærgarantien fra Lotto, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Den ene har købt sin kupon på Shell-tanken på Rugårdsvej i Odense, mens den anden er Plus-abonnent fra Aarhus Kommune.

Danske Spil ønsker stort tillykke til vinderne, som de endnu ikke har hørt fra.

Vindertal Eurojackpot:

17,21,23,37,45

Stjernetal: 7,9

Vindertal Lotto: 11,13,14,21,23,34,36

Tillægstal: 28

Nybagt Lotto millionær vil udleve stor drøm20.11.2020 08:53:58 CETPressemeddelelse

En kvinde i 70’erne fra Halsnæs Kommune blev for nogle uger siden den heldige vinder af 1.000.000 på Millionærgarantien fra Lotto, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Den heldige vinder spiller på en fast fem-ugers kupon og har spillet med i lotteriet igennem de sidste 20 år. - Så jeg vil da sige, at det var på tide, at jeg vandt et eller andet, siger kvinden med et stort grin og understreger, at hun er meget glad. Den nybagte millionær, der er nummer 3728 i Lotto Millionærklub, var som sædvanlig ude at handle og ville tjekke sine faste to kuponer. - Så sagde de i kiosken, at der var mere gevinst på, end de kunne udbetale, hvilket betyder, at man har en stor gevinst i vente. Så kan det nok være, at jeg fik det varmt. Jeg var lige ved at dejse om, fortæller hun, da hun fandt ud af, at hun pludselig kunne skrive millionær på visitkortet. Kvinden, der er pensionist, glædede sig til at fortælle sin mand om sit held. - Han var dog lidt svær at overbevise. Han troede slet ik