Millioner til Juelsminde og Amager

Der var ingen store vindere i lørdagens trækning i Lotto, og derfor går puljen videre til næste uge, hvor der spilles om 20 millioner kroner.

Men selvom førstepræmien ikke blev udløst, skal der selvfølgelig stadig findes to vindere af Millionærgarantien. Her trækkes der lod om 2x1 million kroner blandt alle spillede rækker, og man kan således blive millionær, selv om man har 0 rigtige. I denne uge blev begge vinderkuponerne købt hos to af vores 4400 landsdækkende forhandlere. For tiende gang i år kan vi sende en milliongevinst afsted mod Midtjylland, hvor en heldig spiller købte sin kupon, der udløste millionen, på tankstationen Shell i Juelsminde.

I den anden ende af landet, mere præcist på Amager, følte en københavner sig heldig, og afsluttede sin tur i Bilka OneStop med en Lotto kupon, og det viste sig at være klogt, for det udløste aftenens anden milliongevinst.

Danske Spil ønsker begge vindere stort tillykke.

Vindertal:

4, 5, 13, 23, 26, 28, 33