Millioner til Fredericia og Fredensborg

Der var ingen, der ramte de helt rigtige syv tal ved lørdagens Lotto trækning, og dermed går puljen videre endnu engang. Næste lørdag kan der dermed spilles om hele 25 millioner kroner.

Udover, at begge byer begynder med 'fred', har Fredericia og Fredensborg nu også det tilfælles, at de hver har fået sig en nyudklækket millionær. Selvom der ikke var en vinder af førstepræmiepuljen ved lørdagens trækning, skal der naturligvis stadig findes to vindere af Millionærgarantien, hvor der hver uge trækkes lod om 2x1 million kroner blandt alle spillede rækker. Begge vindere havde spillet med via danskespil.dk, og de kan dermed se frem til at få 1.000.000 kr. ind på kontoen. Skatten behøver de ikke at tænke på, for det har Danske Spil allerede betalt.

Det er tredje gang i år, at Danske Spil har kunnet kåre en ny millionær i sønderjylland. Til gengæld er det første gang i år, at vi kan sende en million afsted til nordsjælland.

Danske Spil ønsker begge vindere stort tillykke.

Vindertal:

12, 15, 16, 18, 29, 32, 33

Tillægstal:

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!