Mikkel Kessler i stald hos NordicBet

Mikkel Kessler og NordicBet indgår et samarbejde, der betyder, at verdensstjernen de næste to år er frontmand for spilleselskabet.

Mikkel Kessler har været centrum for opmærksomheden i verdens største kasinoer, når han i alverdens bokseringe har kæmpet mod stjerner som Andre Ward, Carl Froch og Joe Calzaghe. Og med indgåelsen af et to-årigt samarbejde med NordicBet får han nu mulighed for at trække på sin erfaring fra de glamourøse rammer.

”Jeg glæder mig utroligt meget til samarbejdet med NordicBet, og ser frem til at repræsentere en af nordens største- og bedste spiludbydere. Jeg føler mig overbevist om, at den nerve, intensitet samt underholdningsværdi som jeg kan videreføre fra bokseverdenen, passer perfekt ind i de rammer som NordicBet stiller til rådighed for deres kunder” Udtaler Mikkel Kessler.

Samarbejdet betyder, at Mikkel Kessler bliver NordicBets ansigt i Danmark. Den hårdtslående  viking kommer til at optræde i TV-reklamer, samt andre marketingfremmende aktiviteter.

”Vi er ekstremt stolte af at kunne tilknytte en verdensstjerne som Mikkel Kessler. Han er måske sin generations største sportsmand i Danmark, og vi glæder os meget til at bringe ham i spil på forskellige måder via sponsoratet. Vi mener, der er et rigtig godt match mellem den glamourøse og højdramatiske verden, som Kessler er eksponent for, og den oplevelse vi tilbyder vores kunder på NordicBet”, Udtaler NordicBets nordiske direktør Ronni Hartvig.

NordicBet er ejet af Betsson Group. Selskabet er børsnoteret i Stockholm.

Læs mere på www.nordicbet.dk