Michael Vad genvalgt som næstformand i Kræftens Bekæmpelse

21.5.2017 18:54 | Kræftens Bekæmpelse

Adm. direktør Michael Vad, Hellerup, er af repræsentantskabet i Kræftens Bekæmpelse blevet genvalgt som medlem af Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse og som næstformand.

Michael Vad har siddet i Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse siden 2011 og har været næstformand siden 2015.

Som hovedbestyrelsesmedlem og næstformand arbejder Michael Vad blandt andet for at sikre, at Kræftens Bekæmpelses mange forskellige tilbud om støtte og rådgivning når ud til endnu flere kræftpatienter og deres pårørende, blandt andet via endnu tættere involvering af lokalforeninger, frivillige og sundhedsvæsen.

Repræsentantskabet er Kræftens Bekæmpelses øverste myndighed, og valg til hovedbestyrelsen fandt sted ved repræsentantskabsmødet i Kolding 21. maj 2017.

Marianne Vestergaard
Kommunikation