Michael Tamstrup ny centerdirektør i Andelskassen i Sønderborg

Den 1. april 2019 tiltrådte Michael Tamstrup som ny centerdirektør i Danske Andelskassers Bank – hvis filialer i daglig tale er kendt under navnet Andelskassen – i Sønderborg. Her skal han stå i spidsen for ni medarbejdere både indenfor privat- og erhvervsområdet.

52-årige Michael Tamstrup er oprindeligt udlært i Danske Bank i København og tilbragte 20 år på Sjælland, før han i 2007 flyttede med familien til Sønderborg på grund af en stilling som filialdirektør i Nordeas Sønderborgafdeling.  I 2015 blev dette job skiftet ud med en filialdirektørtitel hos Frøs Sparekasse – ligeledes i Sønderborg.

I dag bor Michael og hustruen gennem snart 30 år, Mette, i et byhus lige midt i Sønderborg. De to voksne sønner er flyttet hjemmefra.

”Vi er virkelig glade for at bo i Sønderborg. Her er utroligt smukt, og når man bor her, bliver det tydeligt, hvor meget der faktisk sker i området, og hvor vigtige store virksomheder som eksempelvis Danfoss og Linak er for lokalområdet. Også i Andelskassen kan vi i endnu højere grad være med til at gøre en forskel, og det passer fortrinligt med min egen indstilling, at vi er en lokal bank, der gør meget ud af at støtte små og store initiativer, som skaber glæde og sammenhold lokalt.”

I fritiden prioriterer Michael Tamstrup samværet med familie og gode venner højt, og han er også glad for at rejse. Han er desuden med i Sønderborg Erhvervsklub og Sønderborg Syd Rotaryklub, ligesom han følger Sønderjyske herrehåndbold meget tæt.

Yderligere information
Ønskes yderligere information, kan kommunikationschef Tine Martlev Pallesen i Danske Andelskassers Bank kontaktes på telefon 87 99 30 33 eller mobil 23 72 55 70 eller pr. mail tmp@dabank.dk.

Om Danske Andelskassers Bank
Danske Andelskassers Bank er en børsnoteret bank, der har rødder tilbage til stiftelsen af den første danske andelskasse i 1915. Banken har under navnet Andelskassen 14 filialer og rådgivningscentre beliggende i Jylland og på Fyn samt et landbrugscenter. Der er ca. 310 medarbejdere, og hovedkontoret ligger i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Læs mere på andelskassen.dk.