Mette Linnemann genvalgt til Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse

Indkøber Mette Linnemann, Gentofte, er af repræsentantskabet i Kræftens Bekæmpelse blevet genvalgt som medlem af Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse og forretningsudvalg.

Mette Linnemann har siddet i hovedbestyrelsen siden 2014 og er desuden formand for Københavns lokalforening.

Som hovedbestyrelsesmedlem i Kræftens Bekæmpelse arbejder Mette Linnemann for, at Kræftens Bekæmpelse når en større del af den danske befolkning og bliver til gavn for endnu flere kræftpatienter og deres pårørende. Hun vil blandt andet gerne finde en vej til at nå de svagest stillede patienter samt grupper af etniske minoriteter i højere grad, end det sker i dag.

Repræsentantskabet er Kræftens Bekæmpelses øverste myndighed, og valg til hovedbestyrelsen fandt sted ved repræsentantskabsmødet i Kolding 21. maj 2017.

Marianne Vestergaard
Kommunikation