PB ACTION Eventbureau

Mette Frederiksen og Jakob Fuglesang - hvem er ugens mest eftertragtede personlighed?

Hver mandag hele året rundt præsenteres VIP Listen over de 10 mest eftertragtede personligheder, som vil skabe stor medieomtale.

Mette Frederiksen, politiker

VIP database med over 5.000 VIP´s

VIP-databasen består af mere end 5.000 kendte personligheder og opdateres dagligt. VIP-databasen indeholder bl.a. de kongelige, ministre, politikere, borgmestre, tv-stjerner, skuespillere, sportsstjerner, kendte erhvervsfolk, musikere, kunstnere, forfattere, modefolk, designere, baroner, grever og ambassadører, CEO´s, kendte erhvervsfolk, bloggere, influencers, m.fl.

Ugens VIP Liste

Eventbureau præsenterer hver mandag hele året rundt en VIP Liste over de 10 mest eftertragtede personligheder, som vil skabe stor medieomtale, hvis de møder op ved kulturbegivenheder, som f.eks. VIP galla premierer, ferniseringer og indvielser i den kommende uge. VIP Listen opdateres hver uge og er baseret på en bred og dybdegående research, samt mere end 25 års erfaring inden for invitation af VIP´s.

Stor medieomtale

Alle personligheder, der på den ene eller anden måde kan skabe stor medieomtale om et arrangement, hvor pressen er til stede, vil være at finde i VIP-database.

Spørgsmål vedr. Ugens VIP Liste kontakt Peter Bindner på 20 40 80 55 eller skriv til event@pbaction.dk

Peter Bindner
Eventmanager
PB ACTION FEST & EVENTBUREAU