METALLICA:  M72 ENKELDAGSBILLETTER TILGÆNGELIGE 20. JANUAR

METALLICA: M72 WORLD TOUR - PARKEN - 14. & 16. JUNI 2024

Næste fredag 20. januar kl. 10.00 sættes en-dagsbilletterne til Metallicas 'M72 World Tour' i salg! To-dagsbilletterne er allerede i salg!

Live Nation presale fra torsdag 19. januar kl. 10.00

METALLICA in the round live i Parken! To aftener to forskellige setlister - én weekend ingen gentagelser!

- Fredag den 14. juni 2024 med special guests Architects og Mammoth WVH

- Søndag 16. juni 2024 med special guests Five Finger Death Punch og Ice Nine Kills

“Happy New Year! We’re really excited to see what 2023 brings, including getting back on the road to visit all of you! In November we told you about the M72 “No Repeat Weekend” tour covering 22 cities in ’23 and ’24 for two shows in each town; we know that not all of you can make an entire Metalli-weekend, so as promised, we’re here with details about how to purchase single day tickets, on sale Friday, January 20th.

First a little refresher. Presented worldwide by Liquid Death and Blackened American Whiskey (in North America only), and brought to you by our friends at Live Nation, the M72 tour is launching a completely different look for us in stadiums – we’ll be in the round in the middle of the field. On top of that, the Snake Pit will be relocated to the center of the stage so that fans there will have a complete 360 view of the show. Each weekend offers a variety of Enhanced Experiences, ranging from access to a meet and greet, production and stage tour, food and beverage in the “Black Box” lounge to early entry into the venue and the aforementioned Snake Pit. There will be tons of extracurricular activities on the Saturday between the two shows so you can hang with fellow Metallica fans.

Two-day tickets for the weekend shows are still available* offering a completely unique experience: Two totally different set lists with two different bands opening the show each night.  Now single show tickets will also be available, first to Fifth Members starting Monday, January 16th at 9:00am locally in the US, Canada, and Mexico and at 10:00am locally in Europe, then to a variety of other pre-sales, and open to the general public on Friday, January 20th.  If you’re a Fifth Member, visit metallica.com/presale-code to request your pre-sale code.  You will need a new one to purchase single days.

To check out all the dates, read more about the shows and opening acts, visit metallica.com. And keep watching here for more 72 Seasons updates soon!

*Please note that starting January 16th, all Enhanced Experience tiers EXCEPT the "Nothing Else Matters" Snake Pit Experience will ONLY be available as single show packages. The "Nothing Else Matters" Snake Pit Experience, which includes access to a meet & greet, and production & stage tour, will remain exclusively a two-show experience, and will NOT be made available for single day purchase.”

Billetterne sælges via livenation.dk / ticketmaster.dk

BILLETPRISER:

To-dagsbilletter: Snake Pit: 4000,- / PL1: 2000,- / PL3: 1275,- / PL4: 1160,- / PL5: 975,- / PL6: 880,- / Ståpladser 1600 kr. + gebyr

En-dagsbilletter: Snake Pit: 2225,- / PL1: 1.250,- / PL2: 945,- / PL3: 795,- / PL4: 725,- / PL5: 610,- / PL6: 550,- / Ståpladser: 1000 kr. + gebyr

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Seun Kuti, yngste søn af afrobeat-legenden Fela Kuti, kommer til Pumpehuset sammen med det legendariske band Egypt 80.25.1.2023 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

SEUN KUTI & EGYPT 80 23. MAJ 2023 PUMPEHUSET Som søn af en af tidens største afrobeat-pionerer, Fela Kuti, har Seun Kuti brugt det meste af sit liv på at bevare og videreføre sin fars politiske og musikalske eftermæle. Sean Kuti blev født i 1983. I en alder af 5 år begyndte han at vise interesse for faderens musik og allerede som 9-årig begyndte han at optræde som åbner til Fela Kutis shows, hvor han sang på nogle sange med Egypt 80 inden Fela indtog scenen. Omkring 12-års alderen begyndte Seun Kuti at spille saxofon og percussion og blev officielt en del af Egypt 80. Da Fela gik bort i 1997 blev Seun udnævnt som frontmand i gruppen og har båret denne titel lige siden. Seuns shows har altid være en blanding faderens legendariske sange og hans egne. Selvom Fela aldrig optrådte med sine indspillede sange, så følte Seun at det var vigtigt at disse kompositioner også blev spillet foran et live publikum og tog dem med i sit eget set. Hen ad vejen begyndte han at give sangene sit eget aftryk

MADONNA: THE CELEBRATION TOUR I ROYAL ARENA 25. OKTOBER 202317.1.2023 15:00:00 CET | Pressemeddelelse

MADONNA OFFENTLIGGØRER SIN LÆNGE VENTEDE VERDENSOMSPÆNDENDE TOUR MED EN STJERNEBESAT VIDEO, DER HYLDER DEN BANEBRYDENDE FILM TRUTH OR DARE THE CELEBRATION TOUR BYDER PÅ FIRE ÅRTIER MED HENDES STØRSTE HITS Billetsalget starter fredag 20. januar kl. 10.00 via livenation.dk og madonna.com Download pressefotos og tour art her I dag offentliggjorde Madonna sin Madonna: The Celebration Tour i en ikonisk viral video med en hentydning til sin banebrydende film Truth or Dare. Videoen indeholder bemærkelsesværdige navne som Diplo, Judd Apatow, Jack Black, Lil Wayne, Bob the Drag Queen, Kate Berlant, Larry Owens, Meg Stalter, Eric Andre og kulminerer med Amy Schumer, der udfordrer den globale superstjerne til at tage på turné og fremføre sine fire årtiers megahits. Madonna, der er den bedst sælgende kvindelige solo-turnékunstner gennem tiden, tager imod udfordringen og annoncerer The Celebration Tour, som markerer hendes uovertrufne musikkatalog fra de sidste 40 år. Touren er produceret af Live N