Mere hjemmearbejde har skabt øget salg af kontormøbler

Pandemien har medført, at flere danskere er begyndt at arbejde hjemme. Mange virksomheder har nemlig fået øjnene op for, at det sagtens kan lade sig gøre. Dermed er det faktisk ikke alle, der er vendt tilbage til kontoret, selvom det nu er muligt at gøre.

Der er fortsat mange, der arbejder hjemme, da de føler sig mere effektive, og får mulighed for at sammensætte deres egen arbejdsdag. Og det er naturligvis noget, der mærkes hos forhandlere af kontormøbler, da mange har været nødt til at investere i kontormøbler til hjemmet.

Ikke alle havde en hjemmearbejdsplads

Der skal ikke herske tvivl om, at mange troede, at de blot kunne placere deres arbejdsstation på spisebordet, da pandemien startede. De fleste tænkte, at det kun ville være midlertidigt, men hurtigt viste det sig dog, at pandemien ikke ville være helt så hurtigt overstået.

Derfor var mange nødt til at investere i nye møbler, da de ikke havde en hjemmearbejdsplads i forvejen. Hos en lang række af de forhandlere, der sælger disse møbler, skabte det en stor efterspørgsel på kort tid. Og for nogle medførte det, at det var svært at følge med.

Stor forskel på folks behov

Der er stor forskel på, hvad folk har behov for, når de skal passe deres arbejde. Derfor var der også stor forskel på, hvad der blev indkøbt til de mange arbejdsstationer, der blev sat op i de danske hjem. Fælles for de fleste var dog, at de skulle købe skriveborde og kontorstole.

Det var der f.eks. flere, der valget at købe hos danske https://officecph.dk/, som derfor godt kunne mærke, at der var mange, der havde brug for at få kontormøbler til hjemmet. Og det er faktisk også tilfældet i dag, da der fortsat er flere, der beslutter sig for at arbejde hjemmefra.

Hjemmearbejde er kommet for at blive

Rigtig meget tyder på, at hjemmearbejde er kommet for at blive. Der er flere og flere virksomheder, der lader deres ansatte arbejde hjemmefra. I nogle virksomheder tillades det to eller tre gange om ugen, mens det i andre virksomheder er de ansatte, der selv styrer det.

Hvis ikke virksomhederne kan se, at der er sket en nedgang i produktiviteten hos de ansatte, er der naturligvis ikke nogen grund til at fratage de ansatte denne mulighed. Netop dette er med til at styrke formodningen om, at hjemmearbejde er noget, der kun vil komme mere af i fremtiden.

Derfor investerer mange virksomheder i værktøjer til tidsregistrering3.10.2022 06:00:00 CEST | Aktuelt

Når man driver virksomhed, er det vigtigt, at man så vidt muligt forsøger ikke at overlade noget til tilfældighederne. Derfor er det også vigtigt, at man har gode værktøjer, der kan hjælpe med at sikre, at dette ikke sker. Blandt andet er det vigtigt, at man har et værktøj, der kan bruges til tidsregistrering, hvis man driver en forretning, der lever af at sælge tid. Gør den det, er det nemlig vigtigt, at man sørger for at fakturere al den tid, der bliver brugt – ellers kan rigtig mange penge ende med at gå tabt. Mange virksomheder bruger ikke et værktøj til tidsregistrering Der er rigtig mange danske virksomheder, der slet ikke gør brug af et værktøj til tidsregistrering. Det er bestemt en skam, at det forholder sig på denne måde. Det betyder nemlig, at der er mange virksomheder, der ikke får faktureret al den tid, de bruger. Årsagen til dette er, at de er nødt til at gætte sig frem til, hvor lang tid, der er blevet brugt på en opgave. Hvis det sker flere gange om dagen med flere fors

Køb af cykelskur til virksomhed: Dette skal du overveje27.9.2022 06:00:00 CEST | Blog

Har du fået til opgave et indkøbe et eller flere cykelskure til en virksomhed? I så fald er der en række overvejelser, der er vigtige at gøre sig først. Der findes nemlig et hav af cykelskure på det danske marked, men ikke alle vil være et ideelt valg for dig. Er der tale om et cykelskur, der skal bruges af en virksomhed, stilles der sædvanligvis andre krav, end hvis det skal bruges hjemme. Samtidig er der også en lang række valgmuligheder at vælge mellem, hvilket understreger, at der er flere aspekter, der skal tages op til overvejelse. Åbent eller lukket? Først og fremmest bør det overvejes, om virksomheden skal have et åbent eller lukket skur. Der er fordele og ulemper ved begge dele, hvorfor der skal vælges ud fra, hvad der er mest hensigtsmæssigt. Vælger man et åbent skur, er det let for de ansatte at tilgå deres cykler. Vælger man et lukket skur, bliver det en tand mere besværligt, men cyklerne er bedre sikret. Hertil skal man dog også huske, at de lukkede cykelskure som regel er