Jørgensen & Dahl A/S

Mercury Marine er i påskehumør

I anledning af Påsken har Mercury Marine fundet ekstra gode priser frem på nogle af de allermest solgte påhængsmotorer.
Det behøver ikke koste en formue at få en god sommer i Danmark. Lige nu har Mercury Marine kampagne på nogle af de mest solgte påhængsmotorer, og kører samtidig kampagnepakker på gummibåde. Det bliver en god sommer!

Rigtig mange båd- og Mercuryforhandlere holder åbent her i Påsken, naturligvis med alle de forbehold, som er anbefalet fra regering og Sundhedsstyrelsen. Når det så er sagt, er optimisme hos bådfolket heldigvis svær at stoppe, og det vil Mercury Marine gerne honorere.

Men det er ikke "kun" det eksisterende bådfolk, der forventes at få glæde af de ekstra gode priser hos Mercury Marine.

Mads Jeppesen fra importøren Jørgensen & Dahl formulerer det således: "Vi syntes det giver rigtig god mening at nedsætte prisen på vores, traditionelt, mest solgte motorer netop nu.

Rigtig mange har i det tidlige forår følt sig indespærret grundet Coronakrisen, og har forstået at et af de smittemæssigt, sikre steder, er ude på vandet. Ydermere forventes mange at holde ferien hjemme i år, og hvad er så mere ferie end at ligge og høre bølgernes skulpen, ungernes jubelskrig når de trækkes afsted på en badering bag motorbåden, eller den uendelige stilhed efterfulgt at et lille "plump", når snøren kasten ud fra båden?

Det er med andre ord en aktivitet som hele familien kan være med til, og der kan gøres plads til en tur med vennerne. Vandet tiltaler langt de fleste af os, uanset om man foretrækker den stille fisketur, solbadning, vandsport eller en god weekendtur med kæresten."

Der er med andre ord mange gode grunde til at komme på vandet og dermed investere i en ny påhængsmotor. Mangler båden, så tilbyder Mercury forhandlere landet over, helt specielle kampagnepriser på gummibådspakker, der inkluderer både påhængsmotor og udstyr såvel som pakkepriser på joller inkl. påhængsmotor. Mulighederne er mange uden at det behøver at koste en formue.

Søger man en noget større båd, kan bådforhandlerne fortsat levere Quicksilver & Bayliner både, dog skal man til at være hurtig, der er rift om bådene lige nu.

Str. på kampagnemotorer: 40 hk - 115 hk (Grønland dog fra 80 - 115 hk)

Maks besparelse: Kr. 9.000,- (DK) kr. 7.000,- (GR)

Motor modeller: Fourstroke, Pro XS & SeaPro

Mercury Marine er gået "Påske-amok" og tilbyder helt exceptionel lave priser på Fourstroke påhængsmotorer med virkning fra den 8 april 2020. Begrænset kampagneperiode på motorstr. fra 40 hk - 115 hk.
Mercury forhandlere landet over tilbyder mange forskellige jollepakker. F.eks på en Smartliner aluminiumsjolle, der er så godt som vedligeholdelsfri. - Så kan det da ikke blive meget nemmere?
Fra marts 2020 leveres alle nye Mercury påhængsmotorer fra 80 hk inkl. VesselView Mobile
Mercury SeaPro er den rene arbejdshest, og produceret med tanke på de som arbejder på havet. Det er den perfekte motor til erhvervsfiskeren, turistbåden og alle andre, der har brug for en god og solid arbejdshest - hver dag. SeaPro motorerne er med på Mercury Påskekampagne 2020 med gode besparelser på 75 - 115 hk.
Mercury´s højtydende Pro XS 115 hk påhængsmotorer er ligeledes med i påskekampagnen 2020. Her er virkelig motoren til vandhundene, og de som bare ønsker smæk for skillingen! Kampagnen starter den 8 april 2020. Vent ikke for længe, der er kun begrænset antal motorer.

Information om Jørgensen & Dahl A/S

Jørgensen & Dahl A/S
Hejren 11
2670 Greve

+4540184186http://www.mercurymarine.dk

Jørgensen & Dahl A/S er dansk repræsentant for førende varemærker indenfor lystsejlads, blandt andet Mercury påhængsmotorMerCruiser & MotorGuide motorer samt Bayliner, QuickSilver, Smartliner glasfiber og - pontoon både, flere forskellige RIB både samt Linder og Smartliner joller.

Ydermere står vi bag succes´en; JD 600 Qooqa jollen, der er en ekstra forstærket jolle, specielt udviklet til brug i de grønlandske farvande.

Vores produkter sælges og serviceres gennem et stort netværk af de bedste forhandlere. Når du går ind til en Mercury forhandler, er det den officielle start på din sejloplevelse.

Med de bedst uddannede forhandlere, sikrer vi at din sejloplevelse starter på rette kurs.

Følg pressemeddelelser fra Jørgensen & Dahl A/S

Flere pressemeddelelser fra Jørgensen & Dahl A/S