Mbappe-magi og United-blunder sikrer dansker en kvart million kroner

Det blev en lang, spændende lørdag for en dansk spiller, der kunne veksle en flad halvtredser til knap en kvart million kroner på Oddset. Spilleren ramte rigtigt på utrolige 12 kampe.

Det var den helt store europæiske turné, der skulle til for at finde vinderkuponen. Så med kampe fra både Danmark, England, Tyskland, Frankrig, Italien og Spanien fik en dansk oddser en lang lørdag, der endte i stor triumf.

Det hele startede under danske himmelstrøg på Lyngby Stadion, hvor 1.- divisionsklubberne Fredericia og Lyngby delte point i porten. Dermed sikrede klubberne det uafgjorte resultat, spilleren havde satset på.

Herefter gik det over stok og sten med favoritsejre til Tottenham og Bayer Leverkusen, før danskerklubben Brentford blev fældet med 2-0 hjemme mod Newcastle.

Overraskende pointtab til United
På Old Trafford i Manchester var United, med Ronaldo på toppen, storfavoritter mod Watford, men hverken Ronaldo eller nogen andre spillere på banen formåede at score, så kampen endte 0-0. Et resultat, der nok kom bag på mange, men ikke denne spiller, der havde tippet på en uafgjort.

Og da kampen mellem Crystal Palace og Burnley heller ikke fandt en vinder, så kunne oddseren i spænding se frem til dagens sene kampe med kuponen intakt.

Det blev til favoritsejre til Juventus i Italien, Manchester City i England, Bayern München i Tyskland og Real Madrid i Spanien, før dagens sidste kampe skulle afvikles.

Mbappé-show reddede dagen
Her skulle Atlético Madrid vinde hjemme over Celta Vigo, samtidig med at kuponens største favorit, PSG, skulle slå St. Etienne.

Men St. Etienne ville det anderledes, og efter 15 minutter kom de foran 0-1, og kuponen stod og faldt nu med, at pariserklubbens stjerner kunne levere et comeback.

Det kunne de. Messi lagde en drøm af en aflevering til Kylian Mbappé, der bragte balance i regnskabet lige før pausen. Og lige efter pausen tryllede troldmanden Messi igen. Med fire mand omkring sig serverede han endnu et perle-oplæg for fødderne af Mbappé, der dermed kunne kalde sig dobbelt målscorer.

Senere trådte Mbappé i oplæggerens rolle, da han lagde et ydersideindlæg af Joakim Mæhle’ske dimensioner ind i panden på Danilo, der definitivt sikrede PSG de tre point.

Da Atlético Madrid samtidig slog Celta Vigo, kunne oddseren også hæve armene og fejre en gevinst på præcis 243.343,50 kroner, cirka 12 timer efter, at han spillede for en flad 50’er.