Martin Outzen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus

28-årige Martin Outzen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus. Pr-foto

Navne: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Aarhus. Det er 28-årige Martin Outzen, som kommer fra et job i Danske Andelskassers Bank, hvor han har arbejdet siden 2014.

Han stammer oprindeligt fra det sønderjyske, men har boet i Aarhus siden 2018. I dag bor Martin Outzen med sin kæreste i Vejlby, men snart får han kortere på arbejde, når de flytter ind i Lighthouse, hvorfra han kommer til at få frit udsyn til Middelfart Sparekasses nye adresse i Aarhus, nemlig i Dokk1.

- Jeg har et stort behov for at være social og at lære nye mennesker at kende – hvad end det er kunder eller kolleger. Mit største drive i dagligdagen er afgjort at skabe og styrke relationer til mine nuværende og nye kunder, så vi sammen kan optimere deres økonomi ud fra deres behov og ønsker, siger Martin Outzen, som gik målrettet efter Middelfart Sparekasse.

- Middelfart Sparekasse har et godt navn i branchen og har i mange år været en af de bedste arbejdspladser i hele den finansielle sektor. Derudover har jeg med mit skifte hertil fået en stor grad af frihed og fleksibilitet, så jeg fortsat kan passe mit fritidsjob som fodbolddommer, fortæller Martin Outzen, som i mange år har været dommer i 2. division, men netop er skiftet, så han for fremtiden kun er linjedommer i divisionerne.

Derfor sørger han for at holde formen ved lige med løb, crossfit og padeltennis.

Martin Outzen elsker også at rejse og opleve nye steder og kulturer, hvad end det er en storbyrejse i Europa eller en længere færd til mere eksotiske himmelstrøg.

28-årige Martin Outzen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus. Pr-foto