Martin er vendt hjem til Odense

Efter næsten 4 års ansættelse i Sydbank i Faaborg er Martin Winther vendt hjem til Odense, hvor han er født og opvokset, for at arbejde som kunderådgiver i Andelskassen i Odense.
Martin Winther er ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Odense

”Jeg er vokset op i udkanten af Odense og har stort netværk i og omkring byen. Odense er en spændende by, der gør meget for indbyggerne med letbane, udvidelse af havneområde m.m. Det er en by i fremdrift, og her føler jeg mig hjemme,” siger Martin.

Martin glæder sig derfor også over at være startet i Andelskassen i Odense.

”Andelskassen er også en bank i fremdrift, samtidig med den er lokalt forankret og tæt på kunderne. Vi ligger centralt placeret i byen i TBT Tower, og jeg fornemmer allerede et stærkt kollegaskab, hvor vi løfter i flok. Her er plads til at tænke ud af boksen, til at tage hurtige beslutninger og vi har mere tid til kunderne, så de får den rådgivning, de har brug for,” fortæller Martin.

Grundig, nærværende og nede på jorden-rådgivning

For Martin er det vigtigt at kunne give en grundig og enkel rådgivning til sine kunder. Drivkraften i Martins arbejde er netop at kunne medvirke til, at kunderne kan gøre deres drømme til virkelighed.

”Som kundernes økonomiske sparringspartner er det vigtigt for mig at kunne se folk i øjnene og hjælpe med at lægge en plan for, hvad der skal til for at gøre deres drømme til virkelighed. Jeg lægger stor vægt på grundighed, at komme med forskellige vinkler på en sag, og at min rådgivning er nede på jorden, hvor kunderne er trygge ved vores samarbejde,” siger Martin.

26-årige Martin bor i Bolbro med sin kæreste. Fritiden går med familie og venner, og Martin er også ofte at finde på padel-banen med gode kolleger eller på golfbanen, hvor han forbedrer sit handicap.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Martin Winther er ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Odense

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 18 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.