Marie Key tager på solotour i efteråret hvor hun kommer forbi Konservatoriets Koncertsal.

MARIE KEY: SOLO 22

KONSERVATORIETS KONCERTSAL, KØBENHAVN

LØRDAG 22. OKTOBER 2022

Marie Key tager på solotour i efteråret hvor hun kommer forbi Konservatoriets Koncertsal i København.

Marie Key genoptager sit populære soloformat i efteråret 2022, hvor hun besøger 15 byer rundt omkring i Danmark. Sangskriveren vil både dykke ned i sit store bagkatalog og spille sange som “Uden Forsvar”, “Landet” og “Fatter Det Nu” såvel som sange fra hendes nyeste album fra 2020, der blandt andet kastede radiosinglerne “True Love” og “Tænker På Os To” af sig.

Marie Keys solokoncerter har allerede vakt stor begejstring hos hendes publikum - blandt andet på grund af Marie Keys helt særlige evne til at fortælle historier og underholde sit publikum mellem numrene. Stemningen til solokoncerterne er afslappet og uformel og med sine humoristiske fortællinger binder Marie Key koncertens sange sammen og skaber en musikalsk oplevelse med et stort nærvær og mange grin.

Marie Key siger om den kommende tour: “Jeg glæder mig allerede. Jeg synes det er en virkelig dejlig blanding af små og store spillesteder. Selvom jeg har spillet ret mange koncerter i mit liv, er der en del scener på denne liste, hvor jeg ikke har spillet før, og det er spændende. F.eks. Radiohuset i København, Sølballegaard og Symfonisk Sal i Aarhus Musikhus. Bare for at nævne nogle. Derudover bliver det fedt at spille et par helt nye sange, som er blevet til siden jeg sidst var afsted på tour.”

Hvis du vil opleve Marie Key live til efteråret kan billetter findes her: www.gig.to/mariekeysolo

Billetsalget starter 16. december kl. 10.00 via ticketmaster.dk og livenation.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Volbeat tilføjer endnu en dansk koncert på deres “Servant Of The Road” verdens turné15.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VOLBEAT ’SERVANT OF THE ROAD WORLD TOUR 2022’ JYSKE BANK BOXEN 18. OKTOBER 2022 Bandet spiller en imponerede række af arena koncerter, der der tager bandet til 33 arenaer i Europa. Bandet spiller bl.a. Barclays Arena i Hamborg, Le Zenith i Paris og turnéen afsluttes i legendariske Wembley Arena. Volbeat slår atter rekorder i samlet antal billetter på én europæisk turné, den største turné i bandets historie og den største arena turné nogensinde for et dansk rockband! “Vi er meget glade for at kunne tilføje endnu en dansk koncert til vores “Servant Of The Road” turné. Det har været lidt af et puslespil at få det hele til at falde på plads. Det er næsten tre år siden vi spillede i Herning og generelt i DK, så den skal altså haven over nakken til oktober!” Udtaler frontmand Michael Poulsen. Volbeat’s sjette album “Seal The Deal & Let’s Boogie” rundede de 120.000 solgte albummer i juli måned og er til dato bandets mest populære her til lands med intet mindre end seks platinplader i ryggen.

JAILBREAK ER KLAR MED FULDT PROGRAM I FÆNGSLET I HORSENS DEN 13. AUGUST9.8.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

JAILBREAK er et nyt stort musikevent i Fængslet i Horsens i Jylland, som lørdag den 13. august åbner dørene for heavyrock-fans i alle aldre. Her kan publikum opleve energisk rock’n’roll og hård tråd fra intet mindre end seks internationale og tre danske bands på en spændende og stemningsfuld koncertdag: SABATON, ACCEPT, HAMMERFALL, PHIL CAMPBELL AND THE BASTARD SONS, JESPER BINZER & BAND, STEVE’N’SEAGULLS, KING BUFFALO, ELECTRIC GUITARS og SKULLCLUB.

Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset.3.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

OCEAN GROVE 27. OKTOBER 2022 PUMPEHUSET Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset. De australske ”oddballs” Ocean Grove laver en sammensmeltning af rock, metal, grunge, hip-hop og brit-pop. Det er blevet til en banebrydende lyd der beskrives som Oddworld Music™️. Den eklektiske trio udgav deres andet album ’Flip Phone Fantasy’ i 2020 til bred anmelderros og en 8. plads på den australske album chart. Udover global hæder fra diverse medier, såsom Kerrang!, for deres lovløse kreativitet og overlegne attitude, har albummet opnået næsten 20 millioner streams. Ocean Grove udgav tidligere på året singlerne ’Cali Sun’ og ’Silver Lining Lining’ som var en ledte hen til udgivelsen af deres tredje fuldlængde album ’Up In The Air Forever’. Albummet fik en anmeldelse på 4/5 i Kerrang!: ”It’s the best showcase of Ocean Grove’s quirks to date, and they’ve got all the right to be bullish about it when playing it feels so, so good.” Oplev Ocean Grove i P