Salling Group

Manuel tastefejl var skyld i for lav PS4-pris

Del
PlayStation 4 blev på føtex.dk vist med en pris på 499,-

føtex vil gerne have nogle af de bedste og mest attraktive priser på elektronik. Men den stærkeste PlayStation 4-model til samme pris som et almindeligt PlayStation-spil var dog en tand for skarpt.

I et par timer i juledagene var modellen derfor sat til en urealistisk lav, fast pris som følge af en manuel tastefejl på føtex.dk. Fejlen blev rettet, da snarrådige kunder var gode til at hjælpe og gjorde opmærksom på prisfejlen.

- Vi ærgrer os vildt over fejl, og her var desværre tale om en prisfejl, som var for god til at være sand. Det var der mange gode kunder, der gjorde os opmærksom på, samtidig med at vi så en meget stor aktivitet, da rigtig mange ville reservere produktet til den urealistiske, lave pris. Vi beklager naturligvis meget, fortæller Karin Helene Sommer, marketingdirektør i føtex.

- - - -

Denne varer var nedsat i tidsrummet på føtex.dk:.

PlayStation 4 PRO 1TB var nedsat til 499,- (Korrekt pris: 3199,-)

Kontakter

Information om Salling Group

Salling Group
Salling Group
Rosbjergvej 33
8220 Brabrand

87 78 50 00https://sallinggroup.com/

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

Paris 2024: Store danske virksomheder og topatleter: "Det ligger i vores DNA - Ingen vinder alene!"17.4.2024 13:15:09 CEST | Pressemeddelelse

Nu er der kun 100 dage til OL begynder i Paris. Kampagnen ’Ingen vinder alene’ sætter fokus på Danmarks unikke tilgang, når der skal opnås verdensklasse: Sammenhængen mellem bredde og elite. Danmarks olympiske partnere Salling Group, Danish Crown, Toyota, Poul Schmith og paralympisk partner Elsass Fonden er gået sammen med Team Danmark og Danmarks Idrætsforbund for at vise, hvorfor vi som land bliver ved med at lykkes med at skabe verdensstjerner.

Nyt samarbejde skal forebygge stroke i danskernes hverdag28.2.2024 08:20:00 CET | Pressemeddelelse

Alt for mange danskere rammes hvert år af stroke, og derfor vil Hjernesagen sammen med Salling Group og Salling Fondene over de kommende år bringe hjernesundhed og forebyggelse af stroke længst muligt ud til danskerne. Det sker ved at tilbyde nem og gratis blodtryksmåling i butikker landet over som del af et nyt, flerårigt strategisk samarbejde med ambition om at løfte danskernes generelle sundhedsniveau.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye