Mange nye NAME IT-butikker på vej: Vil åbne 85 butikker over de kommende år

Det danske børnetøjsmærke NAME IT har vind i sejlene og oplever stor succes blandt børnefamilierne. I de kommende år vil modebrandet derfor åbne en lang række nye butikker i hele Europa - også flere i Danmark.

God kvalitet, skandinavisk design og prisvenlig mode til børn hitter hos rigtig mange familier. Det er danske NAME IT et rigtig godt eksempel på.

Det danske børnetøjsmærke har i de senere år oplevet en endnu større efterspørgsel efter dets trendy design, der samtidig altid er kendetegnet ved komfort, sikkerhed og kvalitet, og derfor vil NAME IT i de kommende år åbne en lang række nye butikker.

Helt konkret vil NAME IT åbne 35 butikker i indeværende år, mens 50 nye butikker er på tegnebrættet til næste år.

– Vi kan se, at vores kunder er glade for vores tøj, og vi er meget glade for, at vi har formået at ramme den efterspørgsel, der er hos mange danske og europæiske familier. Særligt i de senere år kan vi se, hvordan vi har formået at ramme rigtigt. Derfor vil vi også gerne åbne endnu flere nye butikker, og vi har store ambitioner på vegne af hele NAME IT, siger Michael Vinther, direktør i NAME IT.

NAME IT, der i de seneste to år har vundet årets brand til Børn i byen-prisen, har i dag 127 butikker. Heraf er 46 i Danmark. Med de nye butikker håber NAME IT at komme over 200 butikker.

– For os er det ikke antallet, der er mest væsentligt. Det mest væsentlige, og det vigtigste for os, er at åbne nogle gode butikker, som vores kunder er glade for at besøge, og hvor de kan få det tøj, der er allerbedst til deres børn. Den ambition er altid vores afsæt, når vi åbner nye butikker, uddyber Michael Vinther.

I butikkerne findes tøj og tilbehør til børn i fire produktlinjer, der dækker børns behov. Fra de er nyfødte, til de kan passe voksenmoden.