Mange nye NAME IT-butikker på vej: Vil åbne 85 butikker over de kommende år

God kvalitet, skandinavisk design og prisvenlig mode til børn hitter hos rigtig mange familier. Det er danske NAME IT et rigtig godt eksempel på.
Det danske børnetøjsmærke har i de senere år oplevet en endnu større efterspørgsel efter dets trendy design, der samtidig altid er kendetegnet ved komfort, sikkerhed og kvalitet, og derfor vil NAME IT i de kommende år åbne en lang række nye butikker.
Helt konkret vil NAME IT åbne 35 butikker i indeværende år, mens 50 nye butikker er på tegnebrættet til næste år.
– Vi kan se, at vores kunder er glade for vores tøj, og vi er meget glade for, at vi har formået at ramme den efterspørgsel, der er hos mange danske og europæiske familier. Særligt i de senere år kan vi se, hvordan vi har formået at ramme rigtigt. Derfor vil vi også gerne åbne endnu flere nye butikker, og vi har store ambitioner på vegne af hele NAME IT, siger Michael Vinther, direktør i NAME IT.
NAME IT, der i de seneste to år har vundet årets brand til Børn i byen-prisen, har i dag 127 butikker. Heraf er 46 i Danmark. Med de nye butikker håber NAME IT at komme over 200 butikker.
– For os er det ikke antallet, der er mest væsentligt. Det mest væsentlige, og det vigtigste for os, er at åbne nogle gode butikker, som vores kunder er glade for at besøge, og hvor de kan få det tøj, der er allerbedst til deres børn. Den ambition er altid vores afsæt, når vi åbner nye butikker, uddyber Michael Vinther.
I butikkerne findes tøj og tilbehør til børn i fire produktlinjer, der dækker børns behov. Fra de er nyfødte, til de kan passe voksenmoden.
Billeder
Information om Bestseller A/S
Følg pressemeddelelser fra Bestseller A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Bestseller A/S
BESTSELLER åbner flagship store i København27.11.2025 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Kun facaden står tilbage i den historiske hjørnebygning på Gammeltorv, som efter flere års omfattende ombygning nu genåbner som flagship store for modevirksomheden BESTSELLER. Renoveringen er gennemført med blik på at skabe en moderne retailbutik men med stor respekt for bygningens oprindelige arkitektur og bevaringsværdighed.
HEARTLAND 2024/2521.11.2025 15:30:00 CET | Pressemeddelelse
HEARTLAND offentliggør resultatet for regnskabsåret 2024/25.
BESTSELLER markerer 50 år med solidt resultat10.10.2025 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Mens modebranchen fortsat oplever svære betingelser, har BESTSELLER i det seneste regnskabsår 2024-2025 formået at levere et resultat, der peger fremad og skaber forudsætninger for at accelerere virksomhedens udvikling og omstilling. Det sker i året, hvor BESTSELLER også fejrer sit 50-års jubilæum.
BESTSELLERs svar på anklager om børnearbejde24.9.2025 07:50:00 CEST | Pressemeddelelse
I TV 2-programmet ’Bestseller på vrangen’ udgivet den 24. september 2025 fremgår det, at der skulle være mindreårige, som arbejder i BESTSELLERs forsyningskæde – og at børnearbejde er et forhold, som vi ser igennem fingre med. Vi tager skarpt afstand fra disse påstande, og vi mener, at det er kritisabelt, at TV 2 tillader så grove anklager på sendefladen, uden at disse er dokumenteret. TV 2 har modtaget flere beviser for, at de pågældende beskrivelser i udsendelsen ikke kan være korrekte. Alligevel har TV 2 ikke ønsket at ændre udsendelsens indhold. Det mener vi er uacceptabelt både over for seerne, for de berørte virksomheder i Bangladesh og for BESTSELLER. Det er vores oplevelse, at udsendelsen er skabt med en ensidig intention, og derfor er beskrivelser, som præsenteres for seerne, tilsvarende unuancerede og mangelfulde. Vi har løbende og fyldestgørende orienteret TV 2’s redaktionelle ledelse om vores bekymring for udsendelsens indhold samt overtrædelser af ’TV 2’s etiske retningsli
BESTSELLERs svar på tv-udsendelsen ’Bestseller på vrangen’17.9.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I BESTSELLER er vi uenige i påstande, der hen over to episoder på TV 2 og TV 2 Play bliver fremsat om vores virksomhed, vores arbejdsmetoder og vores ambitioner. Vi tager skarpt afstand fra det billede, som udsendelsen på et delvist udokumenteret grundlag forsøger at tegne – og fra de journalistiske metoder, som er anvendt i programmets tilblivelse. Det er vores oplevelse, at udsendelsen er skabt med en ensidig intention, og derfor er beskrivelser, som præsenteres for seerne, tilsvarende unuancerede og mangelfulde. Vi har løbende og fyldestgørende orienteret TV 2’s redaktionelle ledelse om vores bekymring for udsendelsens indhold samt overtrædelser af ’TV 2’s etiske retningslinjer’.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum


