Maggie Rogers 'The Feral Joy Tour' / TAP1 fredag 25. november 2022

MAGGIE ROGERS ’THE FERAL JOY TOUR’ I TAP 1 FREDAG 25. NOVEMBER 2022

Support: Samia

Den anmelderroste pop-folksangerinde, Maggie Rogers, vender tilbage til Danmark fredag d. 25. november 2022 med en koncert i TAP1 i København.

Maggie Rogers er en ung, anerkendt amerikansk producer og sangskriver, og hun er tilbage med et nyt album ''Surrender'', der udkommer den 29. juli. Hun er aktuel med albummets første single "That's Where I Am", som allerede har over seks millioner streams på Spotify.

Det længe ventede andet album er Rogers’ opfølger til 2019's Capitol Records-debut album ''Heard It In A Past Life'', som fik enorm succes med nr. 2 på Billboard 200 og gav Maggie en nominering i kategorien ’bedste nye kunstner’ ved Grammy Award showet samme år. Gaffa gav Maggies første album 4 stjerner og roste hende bl.a. for ''godt med dubbet vokal, gospelkor, insisterende trommer og et superfedt temposkift''.

Rogers er et fortryllende live-act, som har opbygget en global fanbase med udsolgte turnéer på begge sider af Atlanten, samt optrådt på store festivaler i Storbritannien, Europa og hjemme i USA. Sidst vi havde æren af hendes besøg i Danmark, åbnede hun Roskilde Festival i 2019, og koncerten blev rost til skyerne med hele 5 stjerner fra Soundvenue: ’’Selvom Rogers dansede hele koncerten igennem, var hun stadig knivskarp på sine arrangementer. Hun kendte (og dansede) ethvert lille break og missede sjældent sine linjer’’.

Med over én milliard globale streams til dato stiger forventningen nu til Maggies andet album ''Surrender''. 2022 tegner dermed til at blive et af hendes mest spændende år til dato.

I den forbindelse tager Maggie Rogers på tour igen, hvor hun kan opleves i TAP 1 i København, fredag 25. november 2022.

Billetsalget starter fredag 10. juni kl. 09.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være Artist presale onsdag 8. juni 2022 kl. 10.00.

Live Nation presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk torsdag 9. juni kl. 09.00 (23 timer)

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

The HU bringer deres unikke kombination af heavy metal og traditionel musik fra Mongoliet til København og Aarhus.28.6.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

THE HU 31. OKTOBER 2022 DEN GRÅ HAL, KBH 1. NOVEMBER 2022 TRAIN, AARHUS The HU bringer deres unikke kombination af heavy metal og traditionel musik fra Mongoliet tilbage til Danmark. The HU startede med at lave musik i 2016 og fik hurtig massiv interesse fra internationale musikmedier og fans verden over. Bandet, der kommer fra Mongoliet, kombinerer heavy metal med traditionel mongolsk strubesang og har på den måde skabt en helt unik lyd. Deres første to videoer, ’Yuve Yuve Yu’ og ’Wolf Totem’ gik viralt og bandet fik hurtigt stor international succes. The HU kalder deres stil Hunnu Rock, inspireret af Hunnu, et mongolsk imperium fra oldtiden. Nogle af bandets tekster indeholder mongolske kampråb og lyrik som bliver udfoldet over et betagende lydbillede. De kombinerer traditionelle mongolske instrumenter, såsom en Morin Khuur, der er en form for violin, en Tovshuur, hvilket er en mongolsk guitar og en Tumur Khuur, der er en mongolsk udgave af en harpe. Dertil tilføjer de selvfølgelig d

Volbeat spiller endelig koncert i Danmark igen!27.6.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VOLBEAT ’SERVANT OF THE ROAD WORLD TOUR 2022’ I ROYAL ARENA 20. OKTOBER 2022 Volbeat offentliggør europæisk efterårsturné, og spiller endelig koncert i Danmark igen! Special guests i Royal Arena: Skindred (UK) og Bad Wolves (US) Efter næsten tre år uden danske koncerter, spiller de danske Rock’n’roll rebels Volbeat endelig i Danmark igen. De løfter i dag sløret for 32 europæiske datoer på deres ’Servant Of The Road World Tour’, hvor de inviterer Skindred med som special guests, Bad Wolves som opener (på det europæiske fastland), og Napalm Death (i UK og Irland). Bandet udgav i december deres ottende album "Servant of the Mind", der toppede en lang række hitlister, og viste en mere tung side af Volbeats sangskrivning. Herhjemme hittede duetten med Stine Bramsen "Dagen Før", mens udlandet tog varmt imod den punkede "Wait A Minute My Girl", og den tunge og signaturlydende Volbeat sang "Shotgun Blues". Beskrevet af Louder som "titaniske heavy metal-riffs, der støder frontalt sammen med roc