MADONNA: THE CELEBRATION TOUR I ROYAL ARENA 25. OKTOBER 2023

MADONNA OFFENTLIGGØRER SIN LÆNGE VENTEDE VERDENSOMSPÆNDENDE TOUR

MED EN STJERNEBESAT VIDEO, DER HYLDER DEN BANEBRYDENDE FILM TRUTH OR DARE

THE CELEBRATION TOUR BYDER PÅ FIRE ÅRTIER MED HENDES STØRSTE HITS

Billetsalget starter fredag 20. januar kl. 10.00 via livenation.dk og madonna.com

Download pressefotos og tour art her

I dag offentliggjorde Madonna sin Madonna: The Celebration Tour i en ikonisk viral video med en hentydning til sin banebrydende film Truth or Dare. Videoen indeholder bemærkelsesværdige navne som Diplo, Judd Apatow, Jack Black, Lil Wayne, Bob the Drag Queen, Kate Berlant, Larry Owens, Meg Stalter, Eric Andre og kulminerer med Amy Schumer, der udfordrer den globale superstjerne til at tage på turné og fremføre sine fire årtiers megahits. Madonna, der er den bedst sælgende kvindelige solo-turnékunstner gennem tiden, tager imod udfordringen og annoncerer The Celebration Tour, som markerer hendes uovertrufne musikkatalog fra de sidste 40 år.

Touren er produceret af Live Nation, og den globale turné med 35 datoer starter i Nordamerika lørdag den 15. juli i Rogers Arena i Vancouver, BC. Derefter stopper den i Detroit, Chicago, New York, Miami, Los Angeles, med flere. Touren kommer derefter til Europa, hvor hun optræder i 11 byer i løbet af efteråret, herunder blandt andre London, Barcelona, Paris, Stockholm og København. The Celebration Tour afslutter i Amsterdam fredag den 1. december i Ziggo Dome.

The Celebration Tour vil tage os med på Madonnas kunstneriske rejse gennem fire årtier og hædrer byen New York, hvor hendes musikalske karriere begyndte. "Jeg er spændt på at udforske så mange sange som muligt i håb om at give mine fans det show, de har ventet på," siger Madonna.

The Celebration Tour byder også på en enestående oplevelse med special guest Bob the Drag Queen a.k.a. Caldwell Tidicue som vil være med på alle datoer.

Følg Madonna her:

Website //Instagram // YouTube // TikTok // Facebook // Twitter

Billetsalget starter fredag 20. januar 2023 kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

FAN CLUB PRESALE: Legacy Members af Madonnas officielle fanklub har mulighed for presale fra tirsdag 17. januar kl. 12.00 ET til onsdag 18. januar kl. 17.00 ET for alle Nordamerikanske shows og fra kl. 18.00 CET onsdag 18. januar for britiske og europæiske shows. Besøg madonna.com for at få komplet information om tour og billetter.

Live Nation presale: Torsdag 19. januar 2023 fra 10.00 til 18.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk.

VIP: Fans kan også købe VIP-pakker, som bl.a. vil indeholde billetter i dyreste billetkategori, særlig adgang til en ”behind the scenes tour”, gruppefoto på scenen, pre-show reception, limited edition litografi & mere. For mere information, besøg vipnation.com.

Billetpriser: Front Circle 1.500,- / Ståplads 1.200,- / PL1 2.000,- / PL2 1.500,- / PL3 1.200,- / PL4 800,- / PL5 600,- / PL6 300 kr. + gebyr.

VIP pakker: 5 pakketyper; Immaculate, Iconic, You Can Dance, Where’s the Party, Gold Circle Early Entry

VIP-pakke priser fra: 2.312,- / 6.532 kr. inkl. gebyr.

THE CELEBRATION TOUR NORTH AMERICAN DATES:

Sat Jul 15 – Vancouver, BC – Rogers Arena

Wed Sep 27 – Los Angeles, CA – Crypto.com Arena

Wed Oct 04 – San Francisco, CA – Chase Center

Sat Oct 07 – Las Vegas, NV – T-Mobile Arena

THE CELEBRATION TOUR EUROPE DATES:

Sat Oct 14 – London, UK – The O2

Sat Oct 21 – Antwerp, BE – Sportpaleis

Wed. Oct. 25 – Copenhagen, DK – Royal Arena

Sat Oct 28 – Stockholm, SE – Tele2

Wed Nov 01 – Barcelona, ES – Palau Sant Jordi

Mon Nov 06 – Lisbon, PT – Altice Arena

Sun Nov 12 – Paris, FR – Accor Arena

Mon Nov 13 – Paris, FR – Accor Arena

Wed Nov 15 – Cologne, DE – Lanxess Arena

Thu Nov 23 – Milan, IT – Mediolanum Forum

Tue Nov 28 – Berlin, DE – Mercedes-Benz Arena

Fri Dec 1 – Amsterdam, NL – Ziggo Dome

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Oplev An Evening with Haken når det progressive rockband besøger Bremen Teater 9. september 2024 og udfolder hele ’’Fauna’’- albummet19.4.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Haken er et engelsk progressivt rockband dannet i 2007 af multiinstrumentalisten Richard Henshall, guitaristen Matthew Marshall og vokalisten Ross Jennings. Bandet har etableret sig som en af de mest unikke aktører inden for den moderne progressive rockscene, kendt for deres komplekse musikalske arrangementer, virtuositet og dybdegående lyrisk indhold. Hakens musik kombinerer elementer af progressive rock, metal og jazz, og skaber dermed deres unikke lyd.