MADONNA ANNONCERER EKSTRA KONCERT I KØBENHAVN

PÅ GRUND AF ENORM EFTERSPØRGSEL ANNONCERER MADONNA EKSTRA SHOW I KØBEHAVN: ONSDAG 25. OKTOBER – UDSOLGT! :: TORSDAG 26. OKTOBER - EKSTRA. Billetsalget starter fredag 27. januar kl. 10:00

Efter første show i København gik bankende udsolgt på grund af den enorme efterspørgsel, annoncerer Madonna i dag show nr. 2 torsdag den 26. oktober i Royal Arena. Billetsalget starter på fredag 27. januar kl. 10.00 via www.livenation.dk og www.madonna.com/tour.

Den 17. januar offentliggjorde Madonna sin Madonna: The Celebration Tour i en ikonisk viral video med en hentydning til sin banebrydende film Truth or Dare. Videoen indeholder store navne som Diplo, Judd Apatow, Jack Black, Lil Wayne, Bob the Drag Queen, Kate Berlant, Larry Owens, Meg Stalter, Eric Andre og kulminerer med Amy Schumer, der udfordrer den globale superstjerne til at tage på turné og fremføre sine fire årtiers megahits. Madonna, der er den bedst sælgende kvindelige solo-turnékunstner gennem tiden, tager imod udfordringen og annoncerer The Celebration Tour, som markerer hendes uovertrufne musikkatalog fra de sidste 40 år.

Touren er produceret af Live Nation, og den globale turné med 35 datoer starter i Nordamerika lørdag den 15. juli i Rogers Arena i Vancouver, BC. Derefter stopper den i Detroit, Chicago, New York, Miami, Los Angeles, med flere. Touren kommer derefter til Europa, hvor hun optræder i 11 byer i løbet af efteråret, herunder blandt andre London, Barcelona, Paris, Stockholm og København. The Celebration Tour afslutter i Amsterdam fredag den 1. december i Ziggo Dome.

The Celebration Tour vil tage os med på Madonnas kunstneriske rejse gennem fire årtier og hædrer byen New York, hvor hendes musikalske karriere begyndte. "Jeg er spændt på at udforske så mange sange som muligt i håb om at give mine fans det show, de har ventet på," siger Madonna.

The Celebration Tour byder også på en enestående oplevelse med special guest Bob the Drag Queen a.k.a. Caldwell Tidicue som vil være med på alle datoer.

Download pressefotos og tour art her

Følg Madonna her:

Website //Instagram // YouTube // TikTok // Facebook // Twitter

Billetsalget starter fredag 27. januar 2023 kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

FAN CLUB PRESALE: Legacy Members af Madonnas officielle fanklub har mulighed for presale fra tirsdag 24. januar kl. 09.00 ET til onsdag 25. januar kl. 18.00. Besøg madonna.com for at få komplet information om tour og billetter.

Live Nation presale: Torsdag 26. januar 2023 fra 10.00 til 18.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk.

VIP: Fans kan også købe VIP-pakker, som bl.a. vil indeholde billetter i dyreste billetkategori, særlig adgang til en ”behind the scenes tour”, gruppefoto på scenen, pre-show reception, limited edition litografi & mere. For mere information, besøg vipnation.com.

Billetpriser: Front Circle 1.500,- / Ståplads 1.200,- / PL1 2.000,- / PL2 1.500,- / PL3 1.200,- / PL4 800,- / PL5 600,- / PL6 300 kr. + gebyr.

VIP pakker: 5 pakketyper; Immaculate, Iconic, You Can Dance, Where’s the Party, Gold Circle Early Entry

VIP-pakke priser fra: 2.312,- / 6.532 kr. inkl. gebyr.

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, Heartland og O Days er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Et af de stærkeste bands på den svenske metalscene, Imminence, kommer til Pumpehuset.2.2.2023 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

IMMINENCE: LIVE IN CONCERT 2023 28. APRIL 2023 PUMPEHUSET Anført af vokalist og violinist Eddie Berg, guitaristerne Harald Barret og Alex Arnoldsson, Peter Hanström på trommer, samt Christian Höijer på bas vender Imminence tilbage med fornyet energi efter mere end to år væk fra live scenen. ’Heaven In Hiding’ er navnet på bandets nye album og er en enestående samling af sange skrevet med en fokus på de emotionelle udbrud og ærlighed som har været vejen frem for det svenske moderne metalband. Imminence har opnået mere end 100 millioner streams og har mere end 350.000 følgere. Bandet er vokset til at blive et af de mest interessante og unikke alternative acts på scenen. Der bliver smæk på til april når de kan opleves i Pumpehuset på deres kommende Europa og UK-tour, hvor de spiller 40-shows på tværs af kontinentet. Billetpriser: 170 kr. + gebyr Billetsalget er startet via livenation.dk og ticketmaster.dk

Den britiske rapper Meekz indtager Pumpehuset med sine benhårde sange til april.30.1.2023 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

MEEKZ FREDAG 7. APRIL 2023 PUMPEHUSET Den britiske rapper Meekz indtager Pumpehuset med sine benhårde sange til april. Da den mystiske Manchester-rapper Meekz optrådte til BRIT Awards i februar 2022, sammen med UK-rappens sværvægtere Dave, Fredo, Ghetts og Giggs, føltes det som om en olympisk bokser rykkede op i de professionelle rækker og kæmpede for mesterskabsbæltet i sin første kamp. Live-udgaven af hans brandvarme vers på Daves ’In The Fire’ skilte sig ud fra mængden og præsenterede hans kraftfulde stemme for et mainstreampublikum. ”It was an amazing moment for me, a ‘pinch me’ moment. But this is what I came to do”, udtalte Meekz - men dette var kun begyndelsen. Meekz voksede op med at se sine forbilleder tage chancer for at skabe et bedre liv for sig selv, og han endte også selv på vej ned ad en farlig vej. Han har levet det liv han rapper så detaljeret om, et liv hvor kriminalitet blev en del af hverdagen. Efter at have været inde at sidde af flere omgange fik Meekz en åbenbari

Corrosion of Conformity genforenes med Pepper Keenan og vender tilbage til København torsdag 8. maj 2023. Plainride er med som special guest.30.1.2023 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Et af de første punk-metal fusion bands, Corrosion of Conformity, blev dannet i North Carolina af guitaristen Woody Weatherman sammen med trommeslager Reed Mullin, vokalist Eric Eycke og bassist Mike Dean i de tidlige 80'ere. I deres tidlige år blev bandet kendt for deres aggressive lyd, intelligente politiske tekster og vilje til at bryde væk fra både hardcore- og metalkonventioner.

Den svenske trio Dirty Loops bringer deres fusion af funk, jazz og popnumre til Pumpehuset 25. april 202330.1.2023 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

Dirty Loops laver en blanding af funk, pop, jazz og R&B med elementer af elektronisk musik. Gruppen består af de to barndomsvenner Jonah Nilsson (vokal, keyboard) og Henrik Linder (basguitar), samt Aaron Mellergårdh (trommer), som de mødte i teenageårene. Alle tre Dirty Loops-medlemmer har taget en høj musikuddannelse og arbejdede som sessionsmusikere i mange år. De dannede Dirty Loops i 2008 for at udtrykke deres egen genrebøjende stil inden for popmusik.

Seun Kuti, yngste søn af afrobeat-legenden Fela Kuti, kommer til Pumpehuset sammen med det legendariske band Egypt 80.25.1.2023 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

SEUN KUTI & EGYPT 80 23. MAJ 2023 PUMPEHUSET Som søn af en af tidens største afrobeat-pionerer, Fela Kuti, har Seun Kuti brugt det meste af sit liv på at bevare og videreføre sin fars politiske og musikalske eftermæle. Sean Kuti blev født i 1983. I en alder af 5 år begyndte han at vise interesse for faderens musik og allerede som 9-årig begyndte han at optræde som åbner til Fela Kutis shows, hvor han sang på nogle sange med Egypt 80 inden Fela indtog scenen. Omkring 12-års alderen begyndte Seun Kuti at spille saxofon og percussion og blev officielt en del af Egypt 80. Da Fela gik bort i 1997 blev Seun udnævnt som frontmand i gruppen og har båret denne titel lige siden. Seuns shows har altid være en blanding faderens legendariske sange og hans egne. Selvom Fela aldrig optrådte med sine indspillede sange, så følte Seun at det var vigtigt at disse kompositioner også blev spillet foran et live publikum og tog dem med i sit eget set. Hen ad vejen begyndte han at give sangene sit eget aftryk