Macklemore bringer sine megahits til Danmark når han til maj indtager Store VEGA.

VEGA og Live Nation præsenterer

MACKLEMORE: THE BEN TOUR

7. MAJ 2023

STORE VEGA

MACKLEMORE ANNONCERER ‘THE BEN TOUR’ MED START APRIL 2023.

TOUREN VIL BESTÅ AF 19 SHOWS I UK OG EUROPA INKL. SHOW I STORE VEGA 7. MAJ.

DET NYE ALBUM ‘BEN’ UDKOMMER 3. MARTS 2023 – FORUDBESTIL HER.

BILLETSALGET TIL SHOWET I STORE VEGA STARTER 10. NOVEMBER KL. 10:00.

Macklemore, den dobbelte diamantcertificerede- og GRAMMY-vindende artist, har i dag annonceret første del af sin kommende The Ben Tour, og samtidig delt artworket til sit kommende fuldlængde album med titlen ’BEN’. Albummet udkommer 3. marts 2023.

Den europæiske del af den 19 datoer lange tour, der er produceret af Live Nation, starter 4. april 2023 i 3Arena i Dublin. Derefter bringer den globale hitmager sit elektrificerende show til byer rundt i Storbritannien, Holland, Belgien, Tyskland, Polen, Østrig, Schweiz, Italien og Danmark, inden den afsluttes i Oslo i Norge. Se den fulde tour-oversigt længere nede. Yderligere datoer vil blive annonceret snart.

Hans længeventede tilbagekomst til de europæiske scener kommer efter et stort år for Macklemore. Udover at have udgivet hans seneste single ’FAITHFUL’ feat. NLE Choppa, samt en tour sammen med Imagine Dragons i Nordamerika, så er 2022 også året hvor Macklemore kan fejre 10 års jubilæum for det GRAMMY-award vindende album ’The Heist’, hvor på de to diamantcertificerede #1 singler ’Thrift Shop’ og ’Can’t Hold Us’ er at finde.

Den officielle musikvideo til den seneste single ’FAITHFUL’ er også ude nu. Videoen afbilder afhængighedens mørke kræfter og både Macklemore og NLE Choppa er med i den. Se den HER.

Om Macklemore:

Macklemore, den multiplatin sælgende- og GRAMMY-vindende artist, er gået over i historiebøgerne for sin kombination af kommerciel succes, stor anmelderros og brede internationale appel. Med mere end 12,8 milliarder samlede streams til dato er han en af de mest succesfulde independent artister nogensinde. Med uimodståelige hits som ’Can’t Hold Us’ og ’Thrift Shop’ dominerede Macklemore hitlister verden over gennem 2010’erne i konstellation med produceren Ryan Lewis. I 2017 begyndte Macklemore igen at udgive solomateriale i form af albummet ’GEMINI’. i år har han udgivet tre nye singler, som vil være at finde på det kommende album, ’BEN’, der lander 3. marts 2023.

Billetpriser: 407,61 kr. + gebyr

Billetsalget starter 10. november kl. 10.00 via vega.dk, livenation.dk og ticketmaster.dk

THE BEN TOUR DATES 2023:

Tuesday, 4 April                                 Dublin, Ireland                                                                    3Arena

Friday, 7 April                                                                      Glasgow, UK                                                                         O2 Academy

Sunday, 9 April                                                                    Manchester, UK                                                                 O2 Victoria Warehouse

Tuesday, 11 April                                                               Birmingham, UK                                                                 O2 Academy

Wednesday, 12 April                                                        London, UK                                                                          O2 Academy Brixton

Sunday, 16 April                                                                 Amsterdam, Netherlands                                               AFAS Live

Monday, 17 April                                                               Brussels, Belgium                                                              Forest National

Tuesday, 18 April                                                               Paris, France                                                                        Zenith

Friday, 21 April                                                                    Cologne, Germany                                                            Palladium

Saturday, 22 April                                                              Berlin, Germany                                                                 Verti Music Hall

Monday, 24 April                                                               Munich, Germany                                                             Zenith

Tuesday, 25 April                                                               Offenbach, Germany                                                        Stadthalle

Thursday, 27 April                                                             Hamburg, Germany                                                          Edel Optics Arena

Saturday, 29 April                                                              Warsaw, Poland                                                                 EXPO XXI Hall 1

Sunday, 30 April                                                                 Vienna, Austria                                                                   Stadthalle

Tuesday, 2 May                                                                  Zurich, Switzerland                                                           Samsung Hall

Thursday, 4 May                                                                 Milan, Italy                                                                           Alcatraz

Sunday, 7 May                                                                    Copenhagen, Denmark                                                    Store VEGA

Tuesday, 9 May                                                                  Oslo, Norway                                                                       Sentrum Scene

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Den tyrkisk-hollandske rap-stjerne Murda indtager Store VEGA 7. marts.30.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

VEGA og Live Nation præsenterer MURDA 7. MARTS 2023 STORE VEGA Fra Rotterdam til Istanbul, lige siden han var ung, har Önder ”Murda” Doğan været en ægte verdensmand og nu ligger verden for hans fødder. Murda opdagede i en tidlig alder sin kærlighed til hip-hop. I Holland er han kendt for sange som 'Rompe', 'Shutdown' og hans første EP ‘Turkse Pizza' som han udgav i 2008. Derudover landende han en hovedrolle i den populære hollandske film 'Gangsterboys' og udgav efterfølgende sit album 'De Kassier: Een Monnie Album'. Selvom Murda havde opbygget en solid karriere i Holland, så ændrede alt sig da han ramte første-, anden- og tredjepladsen på den tyrkiske hitliste. Rapperen har levet i Tyrkiet i mange år og hans kærlighed til hjemlandet og kulturen er dyb. I 2019 mødte han Ezhel, en af de største rappere i Tyrkiet. De udgav numrene 'Boynumdaki Chain' og 'AYA', et nummer der senere blev et af de største hits i Tyrkiet og det første tyrkisk-sproget nummer til at ramme 100 millioner streams p

Albumaktuelle Giolì & Assia spiller i Pumpehuset 14. marts 202328.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Multiinstrumentalister, singer-songwriters, DJs og label-ejere, Giolì & Assia har fuld kontrol over deres kreative verden. De har skabt deres eget aftryk ved at kombinere elementer fra indie, techno og pop. Parret mødte hinanden online og bondede over en fælles kærlighed for house og techno. De besluttede sig for at skabe deres egen lyd sammen og kombinerede Giolìs musikalske kunnen på en række instrumenter med Assias udsøgte, himmelske vokal. Dermed var Giolì & Assia som musikalsk duo født.