Uno-X

Lynhurtige besparelser på vej til Hillerød

Uno-X på Fredensborgvej 41B i Hillerød står overfor en forvandling. Fra mandag d. 30. marts og de kommende tre dage frem vil lavprisstationen blive ombygget. Efter ombygningen vil Uno-X lavprisstationen fremstå som en helt ny og lynhurtig tankningsoplevelse. Uno-X vil stadig have de samme lave priser og tøver ikke med at spå lavprisstationen til at blive områdets flotteste og mest brugervenlige.

Uno-X Danmark er gået i gang med en landsdækkende indsats for at skabe Danmarks mest enkle, trygge og brugervenlige lavprisstationer. Denne gang er turen kommet til Hillerød, hvor tankkunder fra nær og fjern vil få gavn af ombygningen.

Når den nye Uno-X på Fredensborgvej 41B åbner, vil kunderne opleve en topmoderne og lynhurtig tankningsoplevelse, hvor der er tænkt på selv de mindste detaljer. Alt sammen for at gøre tankningen så hurtig, enkel og billig som mulig.

”Efter ombygningen bliver Uno-X forvandlet til en topmoderne tankningsoplevelse, hvor der er tænkt på alt. Hos Uno-X vil vi være billigst, og jeg er helt sikker på, at kunderne vil synes godt om vores stationskoncept med de altid lave priser,” siger Jimmy Wichmann, der er distriktspartner hos Uno-X i Hillerød.

Mange nye forbedringer

Lavprisstationen, som ligger ved landevejen i udkanten af Hillerød mod Fredensborg, får en række forbedringer til stor fordel for de mange lokale tankkunder og pendlere, som dagligt kører mellem Hillerød og Helsingør, fortæller Jimmy Wichmann.

”Dybest set er der kun et formål med at være på en lavprisstation, nemlig at få fyldt brændstof på ens bil. På den nye Uno-X i Hillerød vil kunderne få en unik tankningsoplevelse med blandt andet en stor prismast, der gør det muligt at se de lave priser på lang afstand, lynhurtige betalingsautomater med kontaktløs kortbetaling og MobilePay, samt et flot skærmtag med tryg og behagelig belysning,” afslutter Jimmy Wichmann.

Læs mere om Uno-X’ nye stationskoncept samt ombygning her: www.unox.dk

For yderligere information, kontakt:

• Ole J. Tønnessen, CEO hos Uno-X Danmark A/S, tlf. +47 934 0400

Vedhæftede billede er til fri, redaktionel afbenyttelse.

Information om Uno-X

Uno-X
Buddingevej 195
2860 Søborg

70125678https://www.unox.dk

Uno-X er en kæde af energistationer i Danmark og Norge. Kæden ejes af Reitan Retail og tæller i Danmark over 150 ubemandede tankstationer. Uno-X arbejder for at gøre kundeoplevelsen så nem og hurtig som muligt for at gøre kundernes hverdag lidt lettere. Læs mere om Uno-X her: www.unox.dk

Følg pressemeddelelser fra Uno-X

Flere pressemeddelelser fra Uno-X

Aldrig har det været nemmere: Uno-X lynlader åbner ved populær dagligvarebutik i Veksø11.5.2023 10:05:00 CEST | Pressemeddelelse

Elbilister i Veksø og omegn kan nu glæde sig til en topmoderne og lynhurtig opladning af bilen, mens indkøbene klares nemt og bekvemt i REMA 1000 lige ved siden af. Den nye Uno-X lynlader, som netop er åbnet, har plads til to biler ad gangen og leverer op til 300 kW pr. ladestander til en unik særpris resten af maj måned. Efter blot 30 minutter er bilen, afhængigt af bil og batteri, ladet fra 0 til 80 procent, og alle kan naturligvis lade, da der ikke kræves abonnement.

Helt ny Uno-X i Kliplev indbyder til åbningsfest med attraktive priser, energibarer og ekstra god stemning2.2.2023 13:42:26 CET | Pressemeddelelse

Den helt nye Uno-X station i Kliplev afholder en storslået åbningsfest onsdag d. 8/2 2023 i tidsrummet 15:00-18:00, hvor Uno-X lover attraktive brændstofpriser til alle bilister med tørstige tanke. Med den nye energistation kan bilister fra Kliplev og omegn se frem til en lynhurtig og topmoderne tankningsoplevelse samt en ren bil med svanemærket vaskehal.