Lyngby-psykolog vægtes relation og tryghed i hvert et samtaleforløb

Julie Aasbjerg Andersen er indehaver af Mentalt Overskud, der er en moderne og fleksibel psykologpraksis, hvor du kan booke både fysiske og virtuelle sessioner samt walk-and-talks. For mange mennesker kan det være en stor udfordring at kontakte en psykolog med henblik på at få hjælp. Hos Mentalt Overskud fokuseres der på at skabe tryghed hos ethvert menneske – ung som voksen - fra den indledende konsultation og hele vejen igennem det personlige forløb.

Fokus på det enkelte menneske er den bærende drivkraft

Corona-krisen har været med til at påvirke mange virksomheders arbejdsgange – Sådan er det også for det psykologiske område, hvor det har været nødvendigt for mange behandlere at afholde virtuelle sessioner. Muligheden for at booke og afholde en psykologkonsultation online er et tilbud, autoriseret psykolog Julie Aasbjerg Andersen fortsat i dag tilbyder, så enhver klient kan vælge dén samtaleform, der føles mest rigtig og tryg.

Flere og flere unge og voksne er begyndt at benytte sig af psykologer for at håndtere livskriser og psykiske problemer, og det har igennem de seneste år ført til lange ventelister.

Denne problemstilling har Julie Aasbjerg Andersen taget aktivt til sig. Det er ikke kun indehaveren selv, du kan møde, når du henvender dig til Mentalt Overskud. Julie har tilknyttet 4 psykologer til sin praksis, der varetager forskellige opgaver og funktioner.

Både ydelser, metoder og tilgang er nøje udvalgt og tilrettelagt hos Julie Aasbjerg Andersen, så du kan få et individuelt og personligt terapiforløb. Erfaringen hos den moderne psykologpraksis rummer blandt andet psykiatri, socialpsykiatri, privat erhvervsliv, almenpsykologiske felt i privatpraksis samt kriminalforsorgen.

God behandling fra start til slut

Som noget særligt kan du hos Mentalt Overskud selv vælge behandler og metode, eller du kan lade den erfarne indehaver stå for screeningen og stå for match af klient og psykolog.

For indehaveren af Mentalt Overskud er det betydningsfuldt at sammensætte klient og problemstilling med psykologens faglighed og personlighed. Skulle kemien mellem dig og din psykolog ikke passe, kan du skifte behandler, og du kan få sparring fra indehaveren, så der sker overlevering, og du slipper for at starte forfra i et forløb.

Det er ikke kun din behandler, du har mulighed for selv at vælge. Tilsammen repræsenterer de 5 psykologer stort set alle terapeutiske retninger – herunder kognitiv, ACT, metakognitiv, systemisk narrativ, psykodynamisk, mentaliseringsbaseret og NLP coaching.

Psykologpraksis, der er indrettet i forhold til din hverdag

Det unikke ved Mentalt Overskud er, at praksissen er indrettet i forhold til klienternes behov og ønsker. Foruden de forskellige metoder og muligheden for selv at vælge den ønskede psykolog, kan du også booke tid i weekenderne hos Julie Aasbjerg Andersen. Lyngby-praksissen har åben alle dage i ugen, så du ikke behøver at bruge afspadsering eller ferie på at gå i terapiforløb.

Alle og enhver kan henvende sig til Mentalt Overskud og få en 10 minutters gratis og uforpligtende telefonsamtale. Du kommer ikke til at befinde dig på en venteliste, da du kan forvente at få tilbudt en tid til første samtale enten samme uge, som du kontakter Julie Aasbjerg Andersen eller senest ugen efter. Det er klienterne selv, der bestemmer, om konsultationerne skal finde sted fysisk, eller om det føles mere trygt at afholde dem online.

Fysisk holder Mentalt Overskud til cirka 10 minutters gang fra stationen i Lyngby.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Familievirksomheden Ugleunger har stor succes med salg af uldtøj online16.11.2021 20:00:00 CET | Pressemeddelelse

Ugleunger.dk er ikke bare endnu en online forhandler af børnetøj på nettet. Den familiedrevne webshop skiller sig ud fra mængden ved at føre et nichepræget udvalg af uldtøj til både mor, far og barn. Siden webshoppen gik i luften tilbage i 2013, har rigtig mange – faktisk hele 50.000 – kunder været igennem systemet. Og tilfredsheden blandt de over 50.000 kunder er høj – på Trustpilot har webshoppen opnået en score på 4,3 ud af 5 stjerner.

Derfor er en crosstrainer ideel for dig, der ønsker en effektiv og hurtig træning i en ellers travl hverdag1.10.2021 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

For en helt normal dansker med arbejde, familie, børn og dagligdagens mange gøremål, så kan det være svært at skulle finde tid til en smuttur i fitnesscentret også. Og selvom vi gang på gang har fået fortalt, at det er vigtigt med i hvert fald 30 minutters fysisk træning om dagen, så kan det være svært at gennemføre, når dagligdagen overtager og man kun har 24 timer i døgnet.