Lyngby-psykolog vægtes relation og tryghed i hvert et samtaleforløb

Betalt samarbejde Julie Aasbjerg Andersen er indehaver af Mentalt Overskud, der er en moderne og fleksibel psykologpraksis, hvor du kan booke både fysiske og virtuelle sessioner samt walk-and-talks. For mange mennesker kan det være en stor udfordring at kontakte en psykolog med henblik på at få hjælp. Hos Mentalt Overskud fokuseres der på at skabe tryghed hos ethvert menneske – ung som voksen - fra den indledende konsultation og hele vejen igennem det personlige forløb.

Fokus på det enkelte menneske er den bærende drivkraft

Corona-krisen har været med til at påvirke mange virksomheders arbejdsgange – Sådan er det også for det psykologiske område, hvor det har været nødvendigt for mange behandlere at afholde virtuelle sessioner. Muligheden for at booke og afholde en psykologkonsultation online er et tilbud, autoriseret psykolog Julie Aasbjerg Andersen fortsat i dag tilbyder, så enhver klient kan vælge dén samtaleform, der føles mest rigtig og tryg.

Flere og flere unge og voksne er begyndt at benytte sig af psykologer for at håndtere livskriser og psykiske problemer, og det har igennem de seneste år ført til lange ventelister.

Denne problemstilling har Julie Aasbjerg Andersen taget aktivt til sig. Det er ikke kun indehaveren selv, du kan møde, når du henvender dig til Mentalt Overskud. Julie har tilknyttet 4 psykologer til sin praksis, der varetager forskellige opgaver og funktioner.

Både ydelser, metoder og tilgang er nøje udvalgt og tilrettelagt hos Julie Aasbjerg Andersen, så du kan få et individuelt og personligt terapiforløb. Erfaringen hos den moderne psykologpraksis rummer blandt andet psykiatri, socialpsykiatri, privat erhvervsliv, almenpsykologiske felt i privatpraksis samt kriminalforsorgen.

God behandling fra start til slut

Som noget særligt kan du hos Mentalt Overskud selv vælge behandler og metode, eller du kan lade den erfarne indehaver stå for screeningen og stå for match af klient og psykolog.

For indehaveren af Mentalt Overskud er det betydningsfuldt at sammensætte klient og problemstilling med psykologens faglighed og personlighed. Skulle kemien mellem dig og din psykolog ikke passe, kan du skifte behandler, og du kan få sparring fra indehaveren, så der sker overlevering, og du slipper for at starte forfra i et forløb.

Det er ikke kun din behandler, du har mulighed for selv at vælge. Tilsammen repræsenterer de 5 psykologer stort set alle terapeutiske retninger – herunder kognitiv, ACT, metakognitiv, systemisk narrativ, psykodynamisk, mentaliseringsbaseret og NLP coaching.

Psykologpraksis, der er indrettet i forhold til din hverdag

Det unikke ved Mentalt Overskud er, at praksissen er indrettet i forhold til klienternes behov og ønsker. Foruden de forskellige metoder og muligheden for selv at vælge den ønskede psykolog, kan du også booke tid i weekenderne hos Julie Aasbjerg Andersen. Lyngby-praksissen har åben alle dage i ugen, så du ikke behøver at bruge afspadsering eller ferie på at gå i terapiforløb.

Alle og enhver kan henvende sig til Mentalt Overskud og få en 10 minutters gratis og uforpligtende telefonsamtale. Du kommer ikke til at befinde dig på en venteliste, da du kan forvente at få tilbudt en tid til første samtale enten samme uge, som du kontakter Julie Aasbjerg Andersen eller senest ugen efter. Det er klienterne selv, der bestemmer, om konsultationerne skal finde sted fysisk, eller om det føles mere trygt at afholde dem online.

Fysisk holder Mentalt Overskud til cirka 10 minutters gang fra stationen i Lyngby.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Overvejer du Headless Shopify? Det er dyrt - men godt22.6.2022 01:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Hvis du ejer en Shopify-shop, har du måske hørt om begrebet ‘Headless Shopify’. I korte træk handler det om teknisk at separere din frontend fra din backend. Det muliggør en ekstremt hurtigt Shopify-shop, der både er godt for din evne til at ranke i Google søgemaskine (SEO) og hjælper din konverteringsrate. Til gengæld er det dyrt og det gør Shopify mindre fleksibelt med apps og temaer. Så er det en god idé? Det afhænger af din situation. For større Shopify shops Aleksander Due-Rasmussen er partner i Shopify-udviklingsbureauet Black Lemon. Han fortæller, det ikke er for alle: “At overgå til headless øger dine faste omkostninger til udvikling og betyder, at du ikke bare kan installere en ny app og bruge den”. Til gengæld vinder du også på hastigheden: “Der er intet som Headless Shopify, der kan øge hastigheden af dit Shopify-site. Det er den ultimative løsning.” Fraråder 4 ud af 5 Black Lemon er i berøring med mange af de største danske webshops. Men 4 ud af 5 frarådes at overgå til hea