Lokal optiker søger ny medarbejder

Louis Nielsen i Hørsholm leder med lys og lygte efter en ny optiker til butikken
Chefoptiker Conni Klyver og butikschef Rikke Villumsen søger en ny optiker til butikken i Hørsholm.

Handelslivet i Hørsholm trives i bedste velgående. Det mærker de hos Louis Nielsen i Hørsholm, som derfor søger en ny optiker til butikken.

- Det går godt for butikken her i Hørsholm, og derfor vil vi gerne udvide holdet af medarbejdere for at kunne følge med efterspørgslen. Vi søger derfor en optiker, som kan være med til at passe på kundernes syn og bidrage til at løfte vores optiske faglighed i butikken, fortæller chefoptiker Conni Klyver.

Hun fortæller, at der bliver gode muligheder for efteruddannelse i jobbet, og roser erhvervslivet i Hørsholm.

- Det er dejligt at arbejde her i byen. Gågaden er hyggeligt, og vi har et aktivt erhvervsliv, fortæller hun.

Hun håber, at der går en optiker, som har lyst til at begynde i butikken i Hørsholm. Ansøgningsfristen er den 27. november.