Løb kærligheden i møde på Valentines Day

Torsdag den 14. februar er det Valentines Day, og det markerer Sparta med en morgen løbetur, hvor alle er velkomne. Både medlemmer og ikke medlemmer, singler og par.

Løb og kærlighed hænger sammen. Den 14. februar løbes der en fælles Valentines morgentur. (Foto: Sparta)

Valentines Day står i kærlighedens tegn, og det markerer man også hos Sparta Atletik & Motion. Her afholdes der nemlig en fælles morgenløbetur i kærlighedens tegn med start klokken 6.30 fra Spartas klubhus på Gunnar Nu Hansens Plads 11. Her er alle velkomne til at løbe med, og det gælder både medlemmer, og ikke medlemmer. Så hvis du er singel så find løbeskoene frem og mød op, måske møder du din kommende kæreste. Har du allerede en i forvejen så tag ham eller hende i hånden og få en dejlig aktiv start på dagen.

Der løbes 8 km i et tempo, hvor alle kan være med. Spartas fartholdere sørger for tempoet, og de hurtigste løber 5.00 minutter pr/km mens de langsommeste løber 6.30 minutter pr/km.

Læs mere om eventen her