Livesendinger fra DM i Skills 2018

Når undervisningsminister Merete Riisager og mere end 300 af landets dygtigste unge fra erhvervsuddannelserne torsdag kl. 9 markerer åbningen af dette års DM i Skills i MCH, Herning, kan det følges på nettet.

Til redaktionen

SkillsDenmark transmitterer live fra åbningen af DM i Skills 2018 torsdag morgen klokken 9.

Det sker på såvel YouTube som Facebook via disse links:

Der vil også være livestreamning af afslutningen lørdag med statsminister Lars Løkke Rasmussens kåring af Danmarksmestrene i 42 konkurrencefag, og torsdag og fredag livesendes der fra hhv. efterskole-Skills Stafet og DM-finalen i Skills Stafet for 8. klasser fra hele landet. Links til disse sendinger ligger på SkillsDenmarks hjemmeside:

Der er fri entre alle tre dage i MCH. Programmet for DM i Skills 2018 ligger her:

På SkillsDenmarks Flickr: https://www.flickr.com/photos/skillsdenmark/albums/with/72157679499587616  lægges dagligt pressefotos fra DM i Skills til fri afbenyttelse.

Kontakt: 30281655.