Skivemødet

LIVE: Følg fredagens debatter fra Skivemødet direkte

Skivemødet live-transmitterer alle debatter fra Det Store Telt på Skivemødet 2023. Fredag er der blandt andet partidebat, borgmesterdebat samt ungemøde.

Det overordnede tema er ’Danmark i balance’, når politikere, erhvervsfolk, journalister og meningsdannere samles til Skivemødet den 12.-13. maj 2023.

Mødet åbner kl. 8:40, hvor formanden for Branding Skiveegnen, Poul Johannes Pedersen, byder velkommen.

Herefter følger et tæt program på Skivemødets store scene med blandt andet debat om skævheden i Danmark (11:00-12:00), den store partidebat (12:15-14:00), borgmesterdebat (15:15-16:15), dagens politik (16:30-17:15), og aftenen slutter med ungemøde, hvor en ungdom i balance er til debat (19:30-21:00).

LÆS MERE: Se hele programmet her...

Hvis der er debatter, du har interesse i at følge, kan du følge dem via nedenstående link.

Fredag den 12. maj: LIVE fra Skivemødet

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Hvis du ønsker opfølgende interviews nogle af paneldeltagerne, billeder eller lignende skal du i tøve med at kontakte os.

Information om Skivemødet

Skivemødet
Strandtangen
7800 Skive

Skivemødet er to dage med samtaler og meningsudvekslinger. Med den brede vifte af samtaler vil der være noget for alle. Skivemødet er et talerør for at få et ”Danmark i balance”, som skal sætte Midt- og Vestjylland på mediernes landkort og skabe opmærksomhed om alt det positive, der udgår herfra. Det være sig nye initiativer inden for erhverv, bæredygtighed, kultur og oplevelser, såvel som de muligheder, der knytter sig til et liv i uden for ringgaden.

Følg pressemeddelelser fra Skivemødet

Flere pressemeddelelser fra Skivemødet