Line Paarup Kirkeby Petersen nyt medlem af Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse

Praktiserende læge Line Paarup Kirkeby Petersen, Børkop, er af repræsentantskabet i Kræftens Bekæmpelse valgt som nyt medlem af Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse.

Line Paarup Kirkeby Petersen vil som medlem af Kræftens Bekæmpelses hovedbestyrelse blandt andet arbejde for, at der skabes et endnu større, bedre og mere forpligtende samarbejde mellem de praktiserende læger og sygehusene, således at kræftpatienterne oplever, at deres praktiserende læge er endnu mere tydelig og involveret i hele kræftforløbet.

Repræsentantskabet er Kræftens Bekæmpelses øverste myndighed, og valg til hovedbestyrelsen fandt sted ved repræsentantskabsmødet i Kolding 21. maj 2017.

Marianne Vestergaard
Kommunikation