Lidl speeder ekspansionen op

Med overtagelsen af fire Aldi butikker og en række ejendomsprojekter samt de allerede planlagte butiksåbninger kommer Lidl et solidt skridt nærmere målet om 200 butikker i Danmark.
De fire nye Lidl-butikker ligger i Søndersø, Hjørring, Silkeborg og Aarhus.

”Vi glæder os til at byde butikker og medarbejdere fra Aldi velkommen i Team Lidl. Sammen med de allerede planlagte åbninger i 2023 samt vores egne byggeprojekter, hvor vi har et tocifret antal projekter i støbeskeen, som vi realiserer, så snart byggepriserne kommer ned i et fornuftigt leje, ser vi ind i en betragtelig udvidelse af vores butiksnet i Danmark,” siger adm. direktør i Lidl, Jens Stratmann, og fortsætter:

”I en tid med mange forandringer i vores branche er det vigtigt, at vi fortsat holder fokus på vores strategi og gør det, vi er bedst til: nemlig at levere den bedste kvalitet til den bedste pris. Vi udvikler hele tiden vores position i Danmark, og vi styrker hele tiden vores tilstedeværelse i Danmark, hvilket overtagelsen af de fire butikker er et udtryk for.”

Når de sidste juridiske aspekter af handlen er på plads, begynder ombygningen af de fire butikker, så de fremstår som Lidl-butikker. Lidl vil hurtigst muligt bygge butikkerne om og onboarde de nye kollegaer.

Fakta:

De fire butikker ligger i Søndersø, Hjørring, Silkeborg og Aarhus.

Lidl tilbyder alle medarbejdere i de nævnte butikker ansættelse i Lidl i forbindelse med overtagelsen af de nye butikker.

De fire nye Lidl-butikker ligger i Søndersø, Hjørring, Silkeborg og Aarhus.

Lidl Danmark er ny hovedpartner på Madens Folkemøde22.3.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse

Når Madens Folkemøde slår dørene op 31. maj - 1. juni 2024, er det med en ny hovedpartner ved bordet. Lidl Danmark og Madens Folkemøde har indgået et partnerskab, som blandt andet betyder, at der i 2024 er særligt fokus på relationen mellem sundhed og mad, at Lidl Danmark bakker op om Ungdommens Madmøde, og at Madens Folkemøde får besøg af Lidl Danmarks danske producenter fra En Bid af Danmark.