Lidl løber med titlerne som Årets Retailer og Danmarks bedste butikskæde

For første gang er Retailer of the Year-konkurrencen blevet afholdt i Danmark. I dag er vinderne blevet udråbt, og Lidl løber både med titlen som Årets Retailer og Danmarks bedste butikskæde.

Dirk Fust, adm. dir. for Lidl Danmark.

Det blev dagligvarekæden Lidl, der løb med sejren som Danmarks bedste butikskæde. Det gjorde de foran konkurrenterne fra Rema 1000, Netto, Aldi og Coop, der var nomineret til samme pris. Herudover kan Lidl også bryste sig af den overordnede pris i konkurrencen – nemlig titlen som Retailer of The Year i Danmark.

”Jeg er så glad og ikke mindst pavestolt af hele teamet, som de to store priser uden tvivl kan tilskrives. Det er et stort skulderklap og en tydelig indikation på, at vi er godt på vej mod at blive danskernes førstevalg. Jeg vil gerne sige tusind tak til alle dedikerede kunder og samarbejdspartnere der har stemt på os,” siger Dirk Fust, Direktør i Lidl Danmark.

Det er første gang Retailer of the Year-valget bliver afholdt i Danmark. Retailer of the year er Europas største forbrugervalg, hvor forbrugere på baggrund af 10 forskellige aspekter afgør, hvem der er landets bedste retailer.

I alt har 127 retailere deltaget i Retail Awards 2020 i Danmark.

Dirk Fust, adm. dir. for Lidl Danmark.

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem vores effektive processer og det tillidsfulde samarbejde med vores partnere garanterer vi et fremragende forhold mellem kvalitet og pris og et velgennemtænkt vareudbud. Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores butikker.

Smart Home på budget: Lidl klar med intelligent belysning6.11.2020 10:48:11 CETPressemeddelelse

Søndag den 8. november træder en helt ny spiller ind på smart home-scenen. Lidl lancerer en ny belysningsserie til det intelligente hjem: pærer i farve og hvid, fjernbetjening, bevægelsessensor og den såkaldte gateway, der forbinder alle enhederne. Priserne er skarpe, som man kender dem fra Lidl, og produkterne er baseret på anerkendte smart home-teknologier, så Lidl-belysningen er sikker og kan tale sammen med hjemmets øvrige internetopkoblede enheder.

Hjernen på det rette sted: Lidl støtter op om World Stroke Day28.10.2020 04:00:00 CETPressemeddelelse

Hver dag rammes 33 danskere af et ’stroke’, som er en blodprop eller blødning i hjernen. Det er mere end 12.000 om året, og med 3.300 årlige dødsfald er stroke den fjerdehyppigste dødsårsag i Danmark. Den 29. oktober er World Stroke Day, hvor Hjernesagen lancerer StrokeLinjen, som er en direkte telefon, man kan ringe til ved spørgsmål om stroke. Lidl har siden 2019 støttet Hjernesagens arbejde, og har i den forbindelse hjulpet med kampagnevideo og håndsprit til Hjernesagens lokalafdelinger rundt i landet.