Lidl er ny buksesponsor hos Håndboldherrerne

Lidl, der er ’Official Fresh Food Partner’ for Dansk Håndbold Forbund, opgraderer nu deres sponsorat, der blandt andet betyder, at dagligvarekædens logo fremadrettet pryder Håndboldherrernes shorts frem til og med juni 2023.

Når Håndboldherrerne i fremtiden løber på banen, bliver det med et nyt logo på de røde og hvide shorts og sorte målvogterbukser. Lidl Danmark er nemlig ny eksklusiv buksesponsor for det danske herrelandshold i håndbold. Den fremadstormende butikskæde vil dog også være at finde andre steder end på bukserne af Nikolaj Jacobsens tropper. Lidl fortsætter deres engagement på Dansk Håndbold Forbunds Håndboldskoler – ligesom de også er mesterskabssponsor ved det kommende EM i Danmark og Norge.

Lidl startede partnerskabet med Dansk Håndbold Forbund tilbage i foråret 2017. Den nye aftale tilføjer endnu et stort kapitel i historien om dagligvarekædens opbakning til håndbolden. Det glæder Rasmus Pape, der er indkøbsdirektør i Lidl:

”Vi har været med på en fantastisk rejse siden 2017. Håndbolden og Dansk Håndbold Forbund i særdeleshed repræsenterer mange af de værdier, vi som virksomhed står for. Derfor har vi nu også valgt at udvide vores engagement, så vi bakker endnu mere op om både bredden og eliten. Vi glæder os til, at vi også fremadrettet kan give mange børn gode oplevelser på håndboldskolerne landet rundt. Vi ser også frem til at se vores logo på Håndboldherrerne, når de skal kæmpe om medaljer i de kommende år,” siger Rasmus Pape.

Også i Dansk Håndbold Forbund er der stor tilfredshed med den nye aftale:

”Vi har været stolte over at have Lidl som partner. Derfor er vi også meget begejstrede over denne nye aftale, som betyder, at Lidl tager et stort ansvar for håndbolden på både elite- og breddeniveau. Den nye og udvidede aftale vidner om et stærkt samarbejde, hvor Lidl fortsat støtter op om et af Danmarks stærkeste sportsbrands i håndboldherrerne, mens man også sikrer gode vilkår for de mange tusinde børn på vores håndboldskoler,” siger Henrik M. Jacobsen, der er direktør i Dansk Håndbold Forbund.

Lidl vil første gang være synlige som ny buksesponsor den 4. november, når Håndboldherrerne møder Schweiz på hjemmebane i Aarhus.

Du kan følge med i Lidls spændende univers på deres hjemmeside (Lidl.dk), Facebook (facebook.com/lidldanmark), Instagram (linktr.ee/lidldanmark) og eller på YouTube (youtube.com/LidlDK)

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem vores effektive processer og det tillidsfulde samarbejde med vores partnere garanterer vi et fremragende forhold mellem kvalitet og pris og et velgennemtænkt vareudbud. Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 133 butikker.

Lidl lancerer første golfkollektion26.2.2021 06:00:00 CETPressemeddelelse

Lidl lancerer som den første dagligvarekæde i Danmark nu sin egen golfkollektion med mere end 20 produkter i Lidls eget sportsbrand, Crivit, og produkterne lander i butikkerne i uge 22. Golfsporten henvender sig til alle og er i hastig vækst, og Lidl tilbyder nu en række golfprodukter for den pris- og kvalitetsbevidste golfentusiast. Danmarks 155.000 golfspillere og andre golfinteresserede kan fremover købe sko, tøj, handsker samt forskelligt udstyr i Lidl.

Lidl åbner femte butik på Amager11.2.2021 06:00:00 CETPressemeddelelse

Torsdag den 25. februar åbner dagligvarekæden Lidl sin femte butik på Amager, når kunderne klokken 08.00 inviteres indenfor i den ny butik på Amager Landevej 244. Butikkens indretning tager udgangspunkt i Lidls nye butikskoncept, som er inspireret af et dansk og skandinavisk præg. Kunderne kan forvente en lys og stor butik, hvor der er indrettet flere ”shop in shop-områder” fx i vinafdelingen og ved frugt og grønt. Som noget helt nyt bliver der indrettet et stort legeområde udenfor butikken.

Fire danske Lidl-produkter er nomineret til den prestigefyldte internationale detailpris, European Private Label Awards2.2.2021 12:29:01 CETPressemeddelelse

Når branchemagasinet European Supermarket Magazine igen i år skal kåre de bedste produkter i detailhandlen, er det med en række danske Lidl-produkter på nomineringslisten. Hele fire produkter er nomineret – den danske Michelinkok Wassims Hallals økologiske kokossorbet og Karl Johan svampesuppe samt de to Karlens specialøl, økologisk Spring Ale og Ginger Beer. Sidste år løb Lidl med sejren i to kategorier foran 200 af de bedste private label-produkter i Europa.