Lidl er ny buksesponsor hos Håndboldherrerne

Lidl, der er ’Official Fresh Food Partner’ for Dansk Håndbold Forbund, opgraderer nu deres sponsorat, der blandt andet betyder, at dagligvarekædens logo fremadrettet pryder Håndboldherrernes shorts frem til og med juni 2023.

Når Håndboldherrerne i fremtiden løber på banen, bliver det med et nyt logo på de røde og hvide shorts og sorte målvogterbukser. Lidl Danmark er nemlig ny eksklusiv buksesponsor for det danske herrelandshold i håndbold. Den fremadstormende butikskæde vil dog også være at finde andre steder end på bukserne af Nikolaj Jacobsens tropper. Lidl fortsætter deres engagement på Dansk Håndbold Forbunds Håndboldskoler – ligesom de også er mesterskabssponsor ved det kommende EM i Danmark og Norge.

Lidl startede partnerskabet med Dansk Håndbold Forbund tilbage i foråret 2017. Den nye aftale tilføjer endnu et stort kapitel i historien om dagligvarekædens opbakning til håndbolden. Det glæder Rasmus Pape, der er indkøbsdirektør i Lidl:

”Vi har været med på en fantastisk rejse siden 2017. Håndbolden og Dansk Håndbold Forbund i særdeleshed repræsenterer mange af de værdier, vi som virksomhed står for. Derfor har vi nu også valgt at udvide vores engagement, så vi bakker endnu mere op om både bredden og eliten. Vi glæder os til, at vi også fremadrettet kan give mange børn gode oplevelser på håndboldskolerne landet rundt. Vi ser også frem til at se vores logo på Håndboldherrerne, når de skal kæmpe om medaljer i de kommende år,” siger Rasmus Pape.

Også i Dansk Håndbold Forbund er der stor tilfredshed med den nye aftale:

”Vi har været stolte over at have Lidl som partner. Derfor er vi også meget begejstrede over denne nye aftale, som betyder, at Lidl tager et stort ansvar for håndbolden på både elite- og breddeniveau. Den nye og udvidede aftale vidner om et stærkt samarbejde, hvor Lidl fortsat støtter op om et af Danmarks stærkeste sportsbrands i håndboldherrerne, mens man også sikrer gode vilkår for de mange tusinde børn på vores håndboldskoler,” siger Henrik M. Jacobsen, der er direktør i Dansk Håndbold Forbund.

Lidl vil første gang være synlige som ny buksesponsor den 4. november, når Håndboldherrerne møder Schweiz på hjemmebane i Aarhus.

Du kan følge med i Lidls spændende univers på deres hjemmeside (Lidl.dk), Facebook (facebook.com/lidldanmark), Instagram (linktr.ee/lidldanmark) og eller på YouTube (youtube.com/LidlDK)

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem vores effektive processer og det tillidsfulde samarbejde med vores partnere garanterer vi et fremragende forhold mellem kvalitet og pris og et velgennemtænkt vareudbud. Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores butikker.

Vigtig kundeinformation: Lidl og Hoyer Handel GmbH tilbagekalder ”Silvercrest” håndstøvsuger pga. risiko for brand24.9.2020 16:00:00 CESTPressemeddelelse

Lidl og Hoyer Handel GmbH tilbagekalder produktet ”Håndstøvsuger SHAZ 22.2 D5” af mærket ”Silvercrest” inklusive den medfølgende oplader (IAN 339791_1910). Ved enkelte produkter er der konstateret risiko for brand ved opladning og brug af produktet. Lidl og Hoyer Handel GmbH opfordrer derfor alle kunder til at undlade at oplade og/eller bruge produktet. Lidl og Hoyer Handel GmbH anbefaler, at produktet kasseres eller leveres tilbage til nærmeste Lidl-butik, hvor pengene returneres, også uden fremvisning af bon. Produktet er blevet solgt i Lidl-butikker landet over fra den 20.09.2020. Det kan ikke længere købes i butikkerne. Lidl og Hoyer Handel GmbH beklager de gener, som dette måtte medføre