Lidl åbner i Vejle midtby

Torsdag d. 12. november kl. 8.00 slår Lidl dørene op til deres tredje butik i Vejle. Den nye butik ligger på Flegmade 60 og får erfarne Lukas Hagstrøm som butikschef.

Butikschef, Lukas Hagstrøm, kan om godt fjorten dage klippe den røde snor til Lidl-butik nr. 132. Den nye, flotte butik ligger i centrum af Vejle.

Lukas Hagstrøm ser frem til at åbne butikken og starte et nyt kapitel i sin Lidl-karriere. Den erfarne butikschef er et velkendt ansigt for Lidl-kunderne i Vejle, for han har de sidste tre år været butikschef i Lidl-butikken i Nørremarken. Lukas kommer med mere end otte års erfaring i Lidl. Men åbningen af butikken på Flegmade 60 er noget helt særligt, fordi han nu åbner sin egen butik i kædens nye moderne design og med et helt nyt team. Lukas fortæller:

”Vi er utrolig spændte på at åbne vores tredje butik i Vejle og denne gang med vores helt nye indretning. Det bliver en helt fantastisk oplevelse at være med til at åbne en topmoderne Lidl-butik i hjertet af Vejle. Butikken byder på et stort udvalg af superfriske, økologiske varer og spændende sortiment fra både vores lokale og internationale leverandører”.

Den nye indretning i butikkerne er inspireret af et dansk og skandinavisk aftryk, hvor kunderne får oplevelsen af en lys og stor butik. Som noget nyt vil der være kølemontre med kød først i butikken og der er indrettet flere ”shop in shop” områder fx i vinafdelingen og ved frugt og grønt.

Udover butikschefen med sit velforberedte team, vil Vejles borgmester, Jens Ejner Christensen, også deltage i nyåbningen. Herudover vil det store Lidl-team tage imod alle de spændte kunder, som besøger den nye Lidl-butik.

Nyåbningen bliver under hensyntagen til corona-restriktionerne fra myndighederne, og derfor har Lukas forberedt sig ekstra meget for at sikre, at kunderne får en god indkøbsoplevelse.

”Mit team og jeg følger selvfølgelig alle anbefalingerne fra myndighederne, så vi er sikre på, at kunderne får den bedste indkøbsoplevelse. Så vi kommer til at åbne den nye butik efter samme foranstaltninger som resten af vores Lidl-butikker ”, siger butikschef, Lukas Hagstrøm.

Gode parkeringsmuligheder i hjertet af Vejle

Med sine mere end 75 parkeringspladser bliver det let for bilister at komme til og fra butikken. Men også cyklister og gående kan nemt og uden problemer gøre deres indkøb i den nye centrale butik. Udover gode parkeringsforhold for kunderne, byder butikken på et salgsareal på 1.085 m2.

Det glæder mig, at vi nu kan åbne vores tredje butik i Vejle, som ovenikøbet er bygget efter vores nyeste butikskoncept. Vi kan byde vores kunder velkommen i en moderne og bæredygtig butik,”, siger Chief Property Management Officer i Lidl, Mads T. Nielsen, og fortsætter:

Det er en butik, som er bygget efter alle kunstens forskrifter. Jeg er sikker på, at kunderne vil få oplevelsen af at træde ind i en dagligvarebutik af høj kvalitet og moderne indretning, hvor de bliver budt velkommen af et professionelt og imødekommende personale. Derfor skal der både lyde en stor tak til Vejle kommune for det gode samarbejde med at udvikle hele området, vores fremragende entreprenør som har bygget butikken og ikke mindst Lukas Hagstrøm, og hans dygtige team af Lidl-medarbejdere, som alle har arbejdet benhårdt for at være klar til åbningen af den nye og flotte butik i Vejle”.

Vil du gerne selv gå på opdagelse i den nye Lidl-butik? Så finder du den på Flegmade 60, 7100 Vejle, hvor der er åbent mandag-søndag kl. 7-22.

Lidl Danmark er ny hovedpartner på Madens Folkemøde22.3.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse

Når Madens Folkemøde slår dørene op 31. maj - 1. juni 2024, er det med en ny hovedpartner ved bordet. Lidl Danmark og Madens Folkemøde har indgået et partnerskab, som blandt andet betyder, at der i 2024 er særligt fokus på relationen mellem sundhed og mad, at Lidl Danmark bakker op om Ungdommens Madmøde, og at Madens Folkemøde får besøg af Lidl Danmarks danske producenter fra En Bid af Danmark.