Libratone

Libratone introducerer det nye TRACK+ headset

København den 25. juni, 2018 - På CES i januar 2018 præsenterede Libratone sit nye TRACK+ headset, som nu lanceres i Danmark.

Med det nye TRACK+ headset bliver alle musikelskere godt udstyret til at lytte til deres favoritnumre, mens de rejser, træner, eller arbejder - helt uden, at omgivelserne ødelægger oplevelsen. TRACK+ er behagelige at have i ørerne, og designet til at passe i små lommer, når de ikke bliver brugt. De er det perfekte match til dem, der gerne vil lyttet til deres yndlingsmusik helt uforstyrret, let og trådløst hele sommeren.

Libratone TRACK+ kombinerer sublim lyd med den innovative fire-trins justerbare støjreduktionsfunktion, som fjerner forstyrrende baggrundsstøj. Libratones egen software, CityMix® Smart, understøtter støjreduktionen, så lyden automatisk tilpasser sig omgivelserne.

TRACK+ er et trådløst og let headset med indbyggede lyddæmpere. Headsettet er ergodynamisk og vandtæt (IPx4), og det passer derfor eminent til den aktive livsstil.

Headsettet fås i farverne: Stormy Black og Cloudy White. TRACK+ kan købes i Humac, 3-butikkerne og i Elgiganten (fra primo juli) og koster 1499 DKK.

Du kan finde pressematerialer her:www.libratone.com/press

Facebook:www.facebook.com/Libratone

www:libratone.com

Twitter: @Libratone

Instagram: @Libratone

Om Libratone

Libratone er grundlagt i København i 2009, og firmaet har fokus på at sætte lyden

fri, og gøre musik tilgængelig hvor som helst når som helst – derhjemme eller på

farten. Libratones sortiment omfatter trådløse højttalere og hovedtelefoner med

og uden aktiv støjreduktion, der lader dig skabe dit eget ’lydrum’, når og hvor du

ønsker det. Ved at blande skandinavisk design med innovativ trådløs lydteknologi

skaber Libratone produkter, der ser lige så godt ud, som de lyder!

Se mere på libratone.com

For mere information:

Pressekontakt: Newsha Dalman, Newsha.dalman@haloagency.dk

Information om Libratone

Libratone
Sundkaj 9
2100 København

Libratone blev grundlagt i 2009, og det danske firma var blandt de første til at forene æstetik, skandinavisk design og god lyd. Libratones mission er at sætte musikken fri og flytte højttalerne fra stuens skammekrog til særlige yndlingsspots i boligen, hvor du rent faktisk kan se dem – og være stolt af dem. Det gør de så godt, at Libratones klassiske ZIPP-højttaler i foråret 2016 vandt den prestigefulde Red Dot Award, en af verdens mest toneangivende designpriser, for at kombinere trådløs frihed med elegant design. I 2014 fik Libratone tilført en stor sum penge og teknologisk know-how fra Kina, og det har givet firmaet mulighed for at tage et syvmileskridt fremad. Med den nye teknologi er ældre produkter nu langsomt udfaset og erstattet med nye, innovative lydsystemer for designelskere.

Se mere på libratone.com