Lene Størup er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Odense

52-årige Lene Størup er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Odense. Prfoto

Navne: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Odense. Det er 52-årige Lene Størup, som kommer fra en tilsvarende stilling i Sparekassen Sjælland Fyn – ligeledes i Odense. Hun har arbejdet i finanssektoren i 32 år, heraf de seneste 20 år i Sparekassen Sjælland Fyn, men nu er det altså kunderne i Middelfart Sparekasse i Odense, som kan få glæde af Lene Størups mange års erfaring.

Hun får for fremtiden sin daglige gang i afdelingen på Dalumvej, hvor hun skal arbejde med privatkunder.

- Det bedste ved mit arbejde er kontakten med kunderne. Som rådgiver følger man folk igennem livets forskellige faser, og det er meget givende at hjælpe dem med at få opfyldt deres økonomiske drømme. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi jeg har hørt meget godt om sparekassen gennem tidligere kolleger og venner. Især har jeg hørt meget godt om Odense-afdelingen, hvor jeg skal være. Så det glæder jeg mig meget til, siger Lene Størup.

Hun stammer fra Nordjylland, men har boet i Odense siden 1992. Fritiden går med en del sport. Tennis om sommeren, badminton om vinteren – og en del løbeture derudover. Lene Størup nyder desuden gerne byens kulturelle tilbud såsom biograf og teater sammen med gode venner.

52-årige Lene Størup er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Odense. Prfoto

Alaa Mourad er ny ESG- og kommunikationskonsulent i Middelfart Sparekasse22.11.2022 07:30:00 CET | Pressemeddelelse

Middelfart Sparekasse har ansat 32-årige Alaa Mourad som ESG- og kommunikationskonsulent. Hun er kandidatuddannet i dansk og statskundskab fra Syddansk Universitet i Odense og har senest arbejdet som organisationskonsulent i Danske Gymnasieelevers Sammenslutning. Nu kaster hun sig over nye udfordringer som ESG- og kommunikationskonsulent i Middelfart Sparekasse, hvor hun får sin faste gang i ledelsessekretariatet på hovedkontoret i Middelfart. Udover generelt kommunikationsarbejde bliver Alaa Mourads fokusområde bæredygtighed på tværs af organisationen. - Bæredygtighed generelt og særligt klimaområdet er på vej til at blive et stærkt reguleret område med krav til både os som virksomhed, vores rådgivning og ikke mindst de produkter, vi tilbyder kunderne. Den regulering skal vi naturligvis overholde, og det har høj prioritet. Vi må ikke glemme de mange gode fortællinger, som knytter sig til bæredygtighed, og jeg glæder mig til at se Alaa folde de mange gode fortællinger ud. At hun også h

Henrik Artmann er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Kolding12.10.2022 15:04:41 CEST | Pressemeddelelse