Lene Fisker ansat som souschef i Andelskassen i Ribe

49-årige Lene Fisker er pr. 1 juli ansat som souschef i Andelskassen i Ribe.

Lene Fisker har de seneste to år været ansat i Jyske Bank i Ribe som leder af privatafdelingen, og tidligere har hun været i Skjern Bank, hvor hun var med til at starte afdelingen op. Lene har arbejdet i Ribe siden 1993 og boet der siden 1994, så lokalkendskabet til byen og området er stort.

Privat er hun gift med Henning, og sammen har de to voksne børn på 21 og 23 år. Fritiden går med samvær med familien, ture i motionscenteret samt gå- og cykelture.

”Jeg valgte Andelskassen, fordi jeg gerne ville være en del af et udpræget lokalt pengeinstitut, hvor vi er synlige i lokalområdet og bakker op om lokale initiativer. Og sådan et pengeinstitut er Andelskassen. I det hele taget tiltaler bankens værdier mig rigtig meget, og jeg er sikker på, at jeg i Andelskassen i Ribe kan være med til at gøre en forskel sammen med en masse dygtige kolleger,” siger Lene Fisker i forbindelse med ansættelsen.

Louise Petersen ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Sønderborg16.9.2019 09:57:23 CESTPressemeddelelse

Louise Petersen er pr. 1. august ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Sønderborg. Louise Petersen har tidligere arbejdet i Andelskassen, hvor hun var elev fra 2006 til 2008. I de efterfølgende år var hun ansat som privatrådgiver hos henholdsvis Nykredit og Sydbank, indtil hun for nylig vendte tilbage til Andelskassen. Privat bor Louise sammen med Nicolaj, som er lærer på Ulkebøl Skole, og deres tre børn på 2, 5 og 7 år samt en bonusdatter på 14. De bor på et nedlagt landbrug, og en stor del af Louises fritid går med at istandsætte ejendommen, hvor der altid er massevis af projekter at give sig i kast med. Derudover er hun formand for forældrerådet i børnehaven i Guderup samt medlem af gymnastikudvalget i Egen Gymnastikforening, hvor hun også selv går til gymnastik. I forbindelse med ansættelsen siger Louise Petersen: ”Lysten til at komme tilbage til Andelskassen opstod, da jeg fik appetit på nye udfordringer, og samtidig huskede jeg min elevtid i Andelskassen som en rigtig god og l

Lasse Skaarup Søgaard ny finansbachelor i Andelskassen i Koldby12.9.2019 13:29:30 CESTPressemeddelelse

24-årige Lasse Skaarup Søgaard er den 12. august startet som finansbachelor i Andelskassen i Koldby. Lasse bor lige uden for Sønderhå sammen med kæresten Maren, og fritiden bruges især sammen med venner og familie, ligesom han spiller fodbold i den lokale fodboldklub KHIF. I det hele taget er tilknytningen til lokalområdet stor, og Lasse har gået i folkeskole i Koldby, været på efterskole på Skyum idrætsefterskole og har gået på HHX i Thisted. Efter skolen var han værnepligtig i Holstebro og arbejdede efterfølgende med uledsagede flygtningebørn, inden han startede på finansbacheloruddannelsen på UCN i Aalborg. I forbindelse med finansbachelorpraktikken siger Lasse Skaarup Søgaard: ”Jeg har været kunde i Andelskassen, lige så længe jeg kan huske, og har altid været glad for det, så allerede for to år siden, da jeg startede på finansbacheloruddannelsen, var det helt naturligt for mig at kontakte centerdirektør i Andelskassen i Koldby, Jesper Elkær, for at høre, om det var muligt at komme