Lemvigh-Müller opruster med garvet kommerciel profil

Mikkel Lohmann Davidsen tiltrådte 1. september stillingen som Senior Sales Director for Lemvigh-Müllers installationsforretning.

Mikkel Lohmann Davidsen, 51, er fra september Senior Sales Director med kommercielt ansvar for Lemvigh-Müllers el- og vvs-kunder samt butikker. Det er en nyoprettet stilling, hvor han skal være med til at videreudvikle og yderligere styrke Lemvigh-Müllers position som førende forretningspartner for installationssektoren. Han indtræder samtidig i stål- og teknikgrossistens øverste ledelsesgruppe.

Mikkel har en lang karriere i FMCG bag sig. Bl.a. fra Carlsberg hvor han har varetaget lederroller inden for bl.a. salg, salgsudvikling og marketing. Derudover har han været CEO for Bisca i fire år, og kommer senest fra en rolle som CEO for Catering Danmark. Gennem sin karriere har Mikkel opbygget solid erfaring med forretningsudvikling, strategi, commercial excellence, salgsudvikling og ledelse.

Privat bor Mikkel med sine to sønner i Vedbæk nord for København.